Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/19674
Назва: Особливості фізичної підготовленості старшокласниць як передумова побудови фітнес-програм силового спрямування
Інші назви: Characteristic Features of High-School Girls` Physical Preparedness as a Prerequisite for Strength Fitness Programs Formation
Автори: Ващук, Людмила Миколаївна
Деделюк, Ніна Автономівна
Захожай, Наталія
Савчук, Світлана
Іщук, Олена
Захожий, Володимир
Приналежність: Волинський національний університет імені Лесі Українки
Бібліографічний опис: VashchukL., DedeliukN., ZakhozhaN., SavchukS., IshchukO., & ZakhozhyiV. (2021). Особливості фізичної підготовленості старшокласниць як передумова побудови фітнес-програм силового спрямування. Фізичне виховання, спорт і культура здоров’я у сучасному суспільстві, 2(54), 62-68. https://doi.org/10.29038/2220-7481-2021-02-62-68
Журнал/збірник: Фізичне виховання, спорт і культура здоров’я у сучасному суспільстві
Том: 2(54)
Дата публікації: 1-лип-2021
Дата внесення: 11-жов-2021
Видавництво: Волинський національний університет імені Лесі Українки
Країна (код): UA
DOI: https://doi.org/10.29038/2220-7481-2021-02-62-68
УДК: 96.093.46
Теми: фізична підготовленість
старшокласниці
фітнес-програми силового спрямування
Діапазон сторінок: 62-68
Короткий огляд (реферат): Актуальність.Аналіз факторів, щозумовлюють виникнення в учнів старшої школи різних патологічних станів, свідчить про недоліки фізичного виховання в школі та позашкільних формах роботи, що впливають на стан здоров‟я й фізичну підготовленість старшокласників. У сучасних наукових дослідженнях припускається, що теоретико-методологічне обґрунтування інтеграції фітнесу в систему шкільної фізкультурної освіти сприятиме підвищенню рівня фізичної підготовленості та мотивації до занять фізичними вправами підлітків, їхньому фізичному розвитку, зміцненню здоров‟я, соціалізації й самовизначенню.Методи дослідження–аналіз та узагальнення науково-методичної літератури, педагогічний експеримент, педагогічне спостереження, психолого-педагогічні методи, тестування, методи математичної статистики.Результати роботи.Розробляючи фітнес-програми силового спрямування,ми враховували фізичну працездатність старшокласниць. Результати тестування засвідчують, що рівень фізичної підготовленості дівчат старшого шкільного віку невисокий. Середній рівень компетентності старшокласниці мають переважно за показниками сили та швидкісно-силових якостей. Низький рівень компетентності за показниками фізичної підготовленості виявлено за розвитком швидкості, гнучкості, витривалості й спритності. Отже, рівень фізичної підготовленості дівчат старшого шкільного віку переважно низький або середній, що зумовлює необхідність додаткових і цілеспрямованих занять фізичними вправами. Після застосування в процесі занять із застосуванням фітнес-програм силового спрямування, результати педагогічного експерименту дали змогу стверджувати, що в учнів вірогідно (р < 0,001) покращився рівень фізичної підготовле-ності. Висновки.Виходячи з цієї концепції, ми запропонували оздоровчу рекреаційну програму для дівчат старшої школи, що включає процесгармонійного розвитку фізичних якостей, підвищення рівня фізичної підго-товленості на основі застосування засобів силового фітнесу.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/19674
Тип вмісту: Article
Розташовується у зібраннях:Наукові роботи (FFKiZ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
67-81-PB.pdf2,07 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.