Please use this identifier to cite or link to this item:
https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/19674| Title: | Особливості фізичної підготовленості старшокласниць як передумова побудови фітнес-програм силового спрямування |
| Other Titles: | Characteristic Features of High-School Girls` Physical Preparedness as a Prerequisite for Strength Fitness Programs Formation |
| Authors: | Ващук, Людмила Миколаївна Деделюк, Ніна Автономівна Захожай, Наталія Савчук, Світлана Іщук, Олена Захожий, Володимир |
| Affiliation: | Волинський національний університет імені Лесі Українки |
| Bibliographic description (Ukraine): | VashchukL., DedeliukN., ZakhozhaN., SavchukS., IshchukO., & ZakhozhyiV. (2021). Особливості фізичної підготовленості старшокласниць як передумова побудови фітнес-програм силового спрямування. Фізичне виховання, спорт і культура здоров’я у сучасному суспільстві, 2(54), 62-68. https://doi.org/10.29038/2220-7481-2021-02-62-68 |
| Journal/Collection: | Фізичне виховання, спорт і культура здоров’я у сучасному суспільстві |
| Volume: | 2(54) |
| Issue Date: | 1-Jul-2021 |
| Submitted date: | 21-May-2021 |
| Date of entry: | 11-Oct-2021 |
| Publisher: | Волинський національний університет імені Лесі Українки |
| Country (code): | UA |
| DOI: | https://doi.org/10.29038/2220-7481-2021-02-62-68 |
| UDC: | 96.093.46 |
| Keywords: | фізична підготовленість старшокласниці фітнес-програми силового спрямування |
| Page range: | 62-68 |
| Abstract: | Актуальність.Аналіз факторів, щозумовлюють виникнення в учнів старшої школи різних патологічних станів, свідчить про недоліки фізичного виховання в школі та позашкільних формах роботи, що впливають на стан здоров‟я й фізичну підготовленість старшокласників. У сучасних наукових дослідженнях припускається, що теоретико-методологічне обґрунтування інтеграції фітнесу в систему шкільної фізкультурної освіти сприятиме підвищенню рівня фізичної підготовленості та мотивації до занять фізичними вправами підлітків, їхньому фізичному розвитку, зміцненню здоров‟я, соціалізації й самовизначенню.Методи дослідження–аналіз та узагальнення науково-методичної літератури, педагогічний експеримент, педагогічне спостереження, психолого-педагогічні методи, тестування, методи математичної статистики.Результати роботи.Розробляючи фітнес-програми силового спрямування,ми враховували фізичну працездатність старшокласниць. Результати тестування засвідчують, що рівень фізичної підготовленості дівчат старшого шкільного віку невисокий. Середній рівень компетентності старшокласниці мають переважно за показниками сили та швидкісно-силових якостей. Низький рівень компетентності за показниками фізичної підготовленості виявлено за розвитком швидкості, гнучкості, витривалості й спритності. Отже, рівень фізичної підготовленості дівчат старшого шкільного віку переважно низький або середній, що зумовлює необхідність додаткових і цілеспрямованих занять фізичними вправами. Після застосування в процесі занять із застосуванням фітнес-програм силового спрямування, результати педагогічного експерименту дали змогу стверджувати, що в учнів вірогідно (р < 0,001) покращився рівень фізичної підготовле-ності. Висновки.Виходячи з цієї концепції, ми запропонували оздоровчу рекреаційну програму для дівчат старшої школи, що включає процесгармонійного розвитку фізичних якостей, підвищення рівня фізичної підго-товленості на основі застосування засобів силового фітнесу. |
| URI: | https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/19674 |
| Content type: | Article |
| Appears in Collections: | Наукові роботи (FFKiZ) |
Files in This Item:
| File | Description | Size | Format | |
|---|---|---|---|---|
| 67-81-PB.pdf | 2,07 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.