Please use this identifier to cite or link to this item: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/19656
Title: Психологія інклюзивної освіти
Authors: Гошовська, Дарія Тарасівна
Bibliographic description (Ukraine): Гошовська Д. Т. Психологія інклюзивної освіти : силабус вибіркової навчальної дисципліни підготовки бакалавра спеціальності: 053 Психологія, освітньо-професійної програми Психологія / Волинський національний університет імені Лесі Українки, факультет психології, кафедра педагогічної та вікової психології. Луцьк, 2021. 17 с.
Issue Date: 2021
Date of entry: 8-Oct-2021
Publisher: Волинський національний університет імені Лесі Українки
Country (code): UA
Keywords: інклюзивна освіта
інклюзія
Abstract: Курс «Психологія інклюзивної освіти» спрямований на здатність розуміти та сприймати етичні норми поведінки відносно осіб з порушеннями психофізичного розвитку, а також володіти методиками корекційної роботи з дітьми з особливими потребами розвитку. Предметом вивчення навчальної дисципліни «Психологія інклюзивної освіти» є вивчення інтеграції дітей з особливими освітніми потребами в загальноосвітній навчальний простір, а також супровід дітей на всіх онтогенетичних щаблях розвитку.
URI: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/19656
Content type: Training program
Appears in Collections:Навчально-методичні матеріали (FPsy)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
psyhol_incl.pdf304,55 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.