Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/19656| Назва: | Психологія інклюзивної освіти |
| Автори: | Гошовська, Дарія Тарасівна |
| Бібліографічний опис: | Гошовська Д. Т. Психологія інклюзивної освіти : силабус вибіркової навчальної дисципліни підготовки бакалавра спеціальності: 053 Психологія, освітньо-професійної програми Психологія / Волинський національний університет імені Лесі Українки, факультет психології, кафедра педагогічної та вікової психології. Луцьк, 2021. 17 с. |
| Дата публікації: | 2021 |
| Дата внесення: | 8-жов-2021 |
| Видавництво: | Волинський національний університет імені Лесі Українки |
| Країна (код): | UA |
| Теми: | інклюзивна освіта інклюзія |
| Короткий огляд (реферат): | Курс «Психологія інклюзивної освіти» спрямований на здатність розуміти та сприймати етичні норми поведінки відносно осіб з порушеннями психофізичного розвитку, а також володіти методиками корекційної роботи з дітьми з особливими потребами розвитку. Предметом вивчення навчальної дисципліни «Психологія інклюзивної освіти» є вивчення інтеграції дітей з особливими освітніми потребами в загальноосвітній навчальний простір, а також супровід дітей на всіх онтогенетичних щаблях розвитку. |
| URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/19656 |
| Тип вмісту: | Training program |
| Розташовується у зібраннях: | Навчально-методичні матеріали (FPsy) |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| psyhol_incl.pdf | 304,55 kB | Adobe PDF | Переглянути/відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.