Please use this identifier to cite or link to this item: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/19642
Title: Психологія (Основи психології. Вікова, педагогічна та спеціальна психологія)
Authors: Коць, Михайло Онисимович
Bibliographic description (Ukraine): Коць М. О. Психологія (Основи психології. Вікова, педагогічна та спеціальна психологія) : силабус нормативної навчальної дисципліни підготовки бакалавра, галузі знань 01 Освіта/Педагогіка, спеціальностей: 014 Середня освіта (Мова і література (німецька)), 014 Середня освіта (Мова і література (англійська)), Освітньо-професійних програм: (спеціалізацій): Середня освіта. Німецька мова, Середня освіта. Англійська мова / Волинський національний університет імені Лесі Українки, факультет психології, кафедра педагогічної та вікової психології. Луцьк, 2021. 21 с.
Issue Date: 2021
Date of entry: 6-Oct-2021
Publisher: Волинський національний університет імені Лесі Українки
Country (code): UA
Keywords: психологія
основи психології
вікова психологія
педагогічна психологгія
спеціальна психологія
Abstract: Анотація курсу. У навчальній дисципліні Психологія («Основи психології», «Вікова, педагогічна та спеціальна психологія») представлено теоретико-методологічні, практичні та вікові засади функціонування психіки та поведінки людини в нормі та з особливостями розвитку, психологічну специфіку освітньої діяльності. Метою навчальної дисципліни Психологія («Основи психології», «Вікова, педагогічна та спеціальна психологія») є формування у майбутніх педагогів сучасного уявлення про психічні процеси, психічні стани та індивідуально-типологічні особливості особистості та їх вікову динаміку; природу, причини та профілактику конфліктів; психологічну специфіку освітньої діяльності педагога. Завданнями вивчення навчальної дисципліни Психологія («Основи психології», «Вікова, педагогічна та спеціальна психологія») є теоретична та практична підготовка студентів з питань: - предмету психології як закономірностей розвитку і виявлення психічних явищ у житті та їх механізмів; - розвитку психіки; - виникнення та історичного розвитку людської свідомості; - становлення наукового розуміння психічних явищ; - сутності особистості, її рушійних сил розвитку та ідейної спрямованості; - психології пізнавальної діяльності особистості; - емоційно-вольової сторони діяльності особистості; - індивідуально-психологічних особливостей особистості. - психології навчання і виховання; - патопсихологічної характеристики психічних процесів та патопсихологічного розвитку як фактору девіантної поведінки.
URI: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/19642
Content type: Training program
Appears in Collections:Навчально-методичні матеріали (FPsy)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Psyhol_sylab_21_Kots_en.pdf1,3 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.