Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/19642
Назва: Психологія (Основи психології. Вікова, педагогічна та спеціальна психологія)
Автори: Коць, Михайло Онисимович
Бібліографічний опис: Коць М. О. Психологія (Основи психології. Вікова, педагогічна та спеціальна психологія) : силабус нормативної навчальної дисципліни підготовки бакалавра, галузі знань 01 Освіта/Педагогіка, спеціальностей: 014 Середня освіта (Мова і література (німецька)), 014 Середня освіта (Мова і література (англійська)), Освітньо-професійних програм: (спеціалізацій): Середня освіта. Німецька мова, Середня освіта. Англійська мова / Волинський національний університет імені Лесі Українки, факультет психології, кафедра педагогічної та вікової психології. Луцьк, 2021. 21 с.
Дата публікації: 2021
Дата внесення: 6-жов-2021
Видавництво: Волинський національний університет імені Лесі Українки
Країна (код): UA
Теми: психологія
основи психології
вікова психологія
педагогічна психологгія
спеціальна психологія
Короткий огляд (реферат): Анотація курсу. У навчальній дисципліні Психологія («Основи психології», «Вікова, педагогічна та спеціальна психологія») представлено теоретико-методологічні, практичні та вікові засади функціонування психіки та поведінки людини в нормі та з особливостями розвитку, психологічну специфіку освітньої діяльності. Метою навчальної дисципліни Психологія («Основи психології», «Вікова, педагогічна та спеціальна психологія») є формування у майбутніх педагогів сучасного уявлення про психічні процеси, психічні стани та індивідуально-типологічні особливості особистості та їх вікову динаміку; природу, причини та профілактику конфліктів; психологічну специфіку освітньої діяльності педагога. Завданнями вивчення навчальної дисципліни Психологія («Основи психології», «Вікова, педагогічна та спеціальна психологія») є теоретична та практична підготовка студентів з питань: - предмету психології як закономірностей розвитку і виявлення психічних явищ у житті та їх механізмів; - розвитку психіки; - виникнення та історичного розвитку людської свідомості; - становлення наукового розуміння психічних явищ; - сутності особистості, її рушійних сил розвитку та ідейної спрямованості; - психології пізнавальної діяльності особистості; - емоційно-вольової сторони діяльності особистості; - індивідуально-психологічних особливостей особистості. - психології навчання і виховання; - патопсихологічної характеристики психічних процесів та патопсихологічного розвитку як фактору девіантної поведінки.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/19642
Тип вмісту: Training program
Розташовується у зібраннях:Навчально-методичні матеріали (FPsy)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Psyhol_sylab_21_Kots_en.pdf1,3 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.