Please use this identifier to cite or link to this item:
https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/19642
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Коць, Михайло Онисимович | - |
dc.date.accessioned | 2021-10-06T12:47:49Z | - |
dc.date.available | 2021-10-06T12:47:49Z | - |
dc.date.issued | 2021 | - |
dc.identifier.citation | Коць М. О. Психологія (Основи психології. Вікова, педагогічна та спеціальна психологія) : силабус нормативної навчальної дисципліни підготовки бакалавра, галузі знань 01 Освіта/Педагогіка, спеціальностей: 014 Середня освіта (Мова і література (німецька)), 014 Середня освіта (Мова і література (англійська)), Освітньо-професійних програм: (спеціалізацій): Середня освіта. Німецька мова, Середня освіта. Англійська мова / Волинський національний університет імені Лесі Українки, факультет психології, кафедра педагогічної та вікової психології. Луцьк, 2021. 21 с. | uk_UK |
dc.identifier.uri | https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/19642 | - |
dc.description.abstract | Анотація курсу. У навчальній дисципліні Психологія («Основи психології», «Вікова, педагогічна та спеціальна психологія») представлено теоретико-методологічні, практичні та вікові засади функціонування психіки та поведінки людини в нормі та з особливостями розвитку, психологічну специфіку освітньої діяльності. Метою навчальної дисципліни Психологія («Основи психології», «Вікова, педагогічна та спеціальна психологія») є формування у майбутніх педагогів сучасного уявлення про психічні процеси, психічні стани та індивідуально-типологічні особливості особистості та їх вікову динаміку; природу, причини та профілактику конфліктів; психологічну специфіку освітньої діяльності педагога. Завданнями вивчення навчальної дисципліни Психологія («Основи психології», «Вікова, педагогічна та спеціальна психологія») є теоретична та практична підготовка студентів з питань: - предмету психології як закономірностей розвитку і виявлення психічних явищ у житті та їх механізмів; - розвитку психіки; - виникнення та історичного розвитку людської свідомості; - становлення наукового розуміння психічних явищ; - сутності особистості, її рушійних сил розвитку та ідейної спрямованості; - психології пізнавальної діяльності особистості; - емоційно-вольової сторони діяльності особистості; - індивідуально-психологічних особливостей особистості. - психології навчання і виховання; - патопсихологічної характеристики психічних процесів та патопсихологічного розвитку як фактору девіантної поведінки. | uk_UK |
dc.publisher | Волинський національний університет імені Лесі Українки | - |
dc.subject | психологія | uk_UK |
dc.subject | основи психології | uk_UK |
dc.subject | вікова психологія | uk_UK |
dc.subject | педагогічна психологгія | uk_UK |
dc.subject | спеціальна психологія | uk_UK |
dc.title | Психологія (Основи психології. Вікова, педагогічна та спеціальна психологія) | uk_UK |
dc.type | Training program | uk_UK |
dc.coverage.country | UA | uk_UK |
Appears in Collections: | Навчально-методичні матеріали (FPsy) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Psyhol_sylab_21_Kots_en.pdf | 1,3 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.