Please use this identifier to cite or link to this item: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/1946
Title: Становлення професійної ідентичності майбутніх педагогів як психолого-педагогічна проблема
Other Titles: The Emergence of the Future Teachers Professional Identity as a Psycho-Pedagogical Problem
Authors: Лялюк, Г. М.
Lialiuk, G. N.
Bibliographic description (Ukraine): Лялюк, Г. М. Становлення професійної ідентичності майбутніх педагогів як психолого-педагогічна проблема / Г. М. Лялюк // Психологічні перспективи / Волин. нац. ун-т ім. Лесі Українки, Ін-т соц. та політ. психології АПН України ; [редкол.: Л. Засєкіна (голов. ред.) та ін.]. – Луцьк, 2012. – Вип. 20. – С. 145-152. – Бібліогр.: 8 назв.
Issue Date: 2012
Date of entry: 24-Oct-2013
Publisher: Волинський національний університет імені Лесі Українки
Keywords: професійна ідентичність педагога
професійна рефлексія
готовність до професійної діяльності
самопізнання
teacher’s professional identity
professional reflection
commitment to the profession
self-knowledge
Abstract: У статті розглянуто теоретико-методологічні проблеми вивчення ідентичності, подано огляд наявних поглядів на проблему становлення професійної ідентичності майбутнього педагога. Професійну ідентичність характеризують приєднання та накладання образу професії на особливості конкретної особистості. Theoretical and methodological problems of studying the professional identity of the future teachers are considered in the article; the analysis of existing points of view on this issue is given. Professional identity characterizes the joining and blending of the profession image on particular personality characteristics.
URI: http://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/1946
Content type: Article
Appears in Collections:Психологічні перспективи, 2012, № 20

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Lialiuk.pdf234 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.