Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/1946
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЛялюк, Г. М.-
dc.contributor.authorLialiuk, G. N.-
dc.date.accessioned2013-10-24T11:11:51Z-
dc.date.available2013-10-24T11:11:51Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.citationЛялюк, Г. М. Становлення професійної ідентичності майбутніх педагогів як психолого-педагогічна проблема / Г. М. Лялюк // Психологічні перспективи / Волин. нац. ун-т ім. Лесі Українки, Ін-т соц. та політ. психології АПН України ; [редкол.: Л. Засєкіна (голов. ред.) та ін.]. – Луцьк, 2012. – Вип. 20. – С. 145-152. – Бібліогр.: 8 назв.uk_UK
dc.identifier.otherУДК 158.864.3-
dc.identifier.urihttp://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/1946-
dc.description.abstractУ статті розглянуто теоретико-методологічні проблеми вивчення ідентичності, подано огляд наявних поглядів на проблему становлення професійної ідентичності майбутнього педагога. Професійну ідентичність характеризують приєднання та накладання образу професії на особливості конкретної особистості. Theoretical and methodological problems of studying the professional identity of the future teachers are considered in the article; the analysis of existing points of view on this issue is given. Professional identity characterizes the joining and blending of the profession image on particular personality characteristics.uk_UK
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherВолинський національний університет імені Лесі Українкиuk_UK
dc.subjectпрофесійна ідентичність педагогаuk_UK
dc.subjectпрофесійна рефлексіяuk_UK
dc.subjectготовність до професійної діяльностіuk_UK
dc.subjectсамопізнанняuk_UK
dc.subjectteacher’s professional identityuk_UK
dc.subjectprofessional reflectionuk_UK
dc.subjectcommitment to the professionuk_UK
dc.subjectself-knowledgeuk_UK
dc.titleСтановлення професійної ідентичності майбутніх педагогів як психолого-педагогічна проблемаuk_UK
dc.title.alternativeThe Emergence of the Future Teachers Professional Identity as a Psycho-Pedagogical Problemuk_UK
dc.typeArticleuk_UK
Розташовується у зібраннях:Психологічні перспективи, 2012, № 20

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Lialiuk.pdf234 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.