Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/18764
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorВірна, Жанна-
dc.contributor.authorГайдук, Галина-
dc.date.accessioned2021-01-27T10:07:24Z-
dc.date.available2021-01-27T10:07:24Z-
dc.date.issued2020-12-
dc.identifier.citationВірна Ж., Гайдук Г. (2020). Толерантна компетентність педагога: концепція й емпірична верифікація. Психологічні перспективи, (36), 67–85. DOI : https://doi.org/10.29038/2227-1376-2020-36-67-85uk_UK
dc.identifier.urihttps://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/18764-
dc.description.abstractСтаття присвячена теоретико-емпіричному обґрунтуванню толерантної компетентності педагога. Метою презентованого матеріалу є теоретичне обґрунтування та емпірична верифікація толерантності педагога засобом операціоналізації мотиваційно-смислових індикаторів толерантної компетентності та механізмів її функціонування залежно від стажу його професійної діяльності. Методи. Основними методами є теоретичні (аналіз, синтез, порівняння, абстрагування, узагальнення, систематизація), емпіричні (бесіда; спостереження; тестування) та методи математичної статистики (дискримінантний аналіз, критерій Краскела-Уолеса, факторний аналіз, множинний регресійний аналіз). Результати. В ходу теоретичного узагальнення основних тенденцій і концепцій вивчення професійної толерантності, запропоновано теоретичну модель структурної організації професійної толерантності педагога, у якій виокремлено когнітивно-інформативний, емоційно-регуляційний, особистісно-комунікативний і поведінково-нормативний компоненти та зазначено операційно-смисловий, рефлексивно-смисловий, мотиваційно-регуляційний та мотиваційно-контролюючий модуси їх продуктивного функціонування. Емпірично експліковано зміст прояву професійної толерантності засобом операціоналізації мотиваційно-смислових індикаторів толерантної компетентності у емоційно-раціональній, автономно-безкорисливій, статусно-нормативній та інтелектуально-продуктивній формах та механізми їх функціонування (адаптаційно-ідентифікаційний, ідентифікаційно-моральний, морально-продуктивний, продуктивно-адаптаційний) залежно від стажу професійної діяльності педагогів. Висновки. У висновках зазначено, що зосередження уваги на виокремлених механізмах функціонування толерантної компетентності педагога дасть змогу визначити адекватний вплив мотиваційно-смислової детермінації на систему професійної саморегуляції фахівця.uk_UK
dc.format.extent67–85-
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherВолинський національний університет імені Лесі Українкиuk_UK
dc.relation.urihttps://psychoprospects.vnu.edu.ua/index.php/psychoprospects/article/view/660uk_UK
dc.subjectтолерантністьuk_UK
dc.subjectпрофесійна толерантністьuk_UK
dc.subjectмотиваційносмислові чинникиuk_UK
dc.subjectтолерантна компетентністьuk_UK
dc.subjectпедагогuk_UK
dc.titleТолерантна компетентність педагога: концепція й емпірична верифікаціяuk_UK
dc.typeArticleuk_UK
dc.identifier.doihttps://doi.org/10.29038/2227-1376-2020-36-67-85-
dc.citation.issue36-
dc.citation.journalTitleПсихологічні перспективи-
dc.contributor.affiliationВолинський національний університет імені Лесі Українкиuk_UK
dc.contributor.affiliationВолинський коледж Національного університету харчових технологійuk_UK
dc.coverage.countryUAuk_UK
dc.subject.udc159.923:316.647.5-051uk_UK
Розташовується у зібраннях:Психологічні перспективи, 2020, № 36

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
660-1110-1-10-20201230.pdf659,46 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.