Please use this identifier to cite or link to this item: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/18581
Title: Психологія інклюзивної освіти
Authors: Гошовська, Дарія Тарасівна
Affiliation: Волинський національний університет імені Лесі Українки, кандидат психологічних наук, доцент кафедри педагогічної і вікової психології
Bibliographic description (Ukraine): Гошовська Д. Т. Психологія інклюзивної освіти: програма вибіркової навчальної дисципліни підготовки бакалавра спеціальності 053 "Психологія" / Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українки, кафедра педагогічної та вікової психології. Луцьк, 2019. 22 с.
Issue Date: 2019
Date of entry: 13-Jan-2021
Publisher: Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українки
Country (code): UA
Keywords: інклюзивна освіта
інклюзія
інтеграція
Abstract: Курс «Психологія інклюзивної освіти» спрямований на здатність розуміти та сприймати етичні норми поведінки відносно осіб з порушеннями психофізичного розвитку, а також володіння методиками корекційної роботи з дітьми з особливими потребами розвитку. Предметом вивчення навчальної дисципліни «Психологія інклюзивної освіти» є вивчення поведінкових відхилень дітей на всіх онтогенетичних щаблях розвитку.
URI: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/18581
Content type: Training program
Appears in Collections:Навчально-методичні матеріали (FPsy)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
psychol_inklus_osv_prog.pdf435,19 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.