Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/18581
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГошовська, Дарія Тарасівна-
dc.date.accessioned2021-01-13T11:12:18Z-
dc.date.available2021-01-13T11:12:18Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationГошовська Д. Т. Психологія інклюзивної освіти: програма вибіркової навчальної дисципліни підготовки бакалавра спеціальності 053 "Психологія" / Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українки, кафедра педагогічної та вікової психології. Луцьк, 2019. 22 с.uk_UK
dc.identifier.urihttps://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/18581-
dc.description.abstractКурс «Психологія інклюзивної освіти» спрямований на здатність розуміти та сприймати етичні норми поведінки відносно осіб з порушеннями психофізичного розвитку, а також володіння методиками корекційної роботи з дітьми з особливими потребами розвитку. Предметом вивчення навчальної дисципліни «Психологія інклюзивної освіти» є вивчення поведінкових відхилень дітей на всіх онтогенетичних щаблях розвитку.uk_UK
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherСхідноєвропейський національний університет імені Лесі Українкиuk_UK
dc.subjectінклюзивна освітаuk_UK
dc.subjectінклюзіяuk_UK
dc.subjectінтеграціяuk_UK
dc.titleПсихологія інклюзивної освітиuk_UK
dc.typeTraining programuk_UK
dc.contributor.affiliationВолинський національний університет імені Лесі Українки, кандидат психологічних наук, доцент кафедри педагогічної і вікової психологіїuk_UK
dc.coverage.countryUAuk_UK
Розташовується у зібраннях:Навчально-методичні матеріали (FPsy)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
psychol_inklus_osv_prog.pdf435,19 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.