Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/18581
Назва: Психологія інклюзивної освіти
Автори: Гошовська, Дарія Тарасівна
Приналежність: Волинський національний університет імені Лесі Українки, кандидат психологічних наук, доцент кафедри педагогічної і вікової психології
Бібліографічний опис: Гошовська Д. Т. Психологія інклюзивної освіти: програма вибіркової навчальної дисципліни підготовки бакалавра спеціальності 053 "Психологія" / Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українки, кафедра педагогічної та вікової психології. Луцьк, 2019. 22 с.
Дата публікації: 2019
Дата внесення: 13-січ-2021
Видавництво: Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українки
Країна (код): UA
Теми: інклюзивна освіта
інклюзія
інтеграція
Короткий огляд (реферат): Курс «Психологія інклюзивної освіти» спрямований на здатність розуміти та сприймати етичні норми поведінки відносно осіб з порушеннями психофізичного розвитку, а також володіння методиками корекційної роботи з дітьми з особливими потребами розвитку. Предметом вивчення навчальної дисципліни «Психологія інклюзивної освіти» є вивчення поведінкових відхилень дітей на всіх онтогенетичних щаблях розвитку.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/18581
Тип вмісту: Training program
Розташовується у зібраннях:Навчально-методичні матеріали (FPsy)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
psychol_inklus_osv_prog.pdf435,19 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.