Please use this identifier to cite or link to this item: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/18201
Title: Формування механізму управління корпоративним маркетингом підприємства
Authors: Левицький, В. В.
Поляк, М. О.
Bibliographic description (Ukraine): Левицький В. В., Поляк М. О. Формування механізму управління корпоративним маркетингом підприємства . Соціально-компетентне управління корпораціями в умовах поведінкової економіки: [матеріали міжнар. наук.-практ. конф. (28 листопада 2018 р.)]/ відп. ред. О. М. Полінкевич, Л. В. Шостак. – Луцьк, 2018. – С . 54-56
Issue Date: 2018
Date of entry: 29-Jul-2020
Publisher: Східноєвропейський національний університет ім. Лесі Українки
URI: http://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/18201
Content type: Conference Abstract
Appears in Collections:Соціально-компетентне управління корпораціями в умовах поведінкової економіки (2018)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Збірник Луцьк-54-56.pdf2,19 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.