Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/18201
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЛевицький, В. В.-
dc.contributor.authorПоляк, М. О.-
dc.date.accessioned2020-07-29T08:45:26Z-
dc.date.available2020-07-29T08:45:26Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationЛевицький В. В., Поляк М. О. Формування механізму управління корпоративним маркетингом підприємства . Соціально-компетентне управління корпораціями в умовах поведінкової економіки: [матеріали міжнар. наук.-практ. конф. (28 листопада 2018 р.)]/ відп. ред. О. М. Полінкевич, Л. В. Шостак. – Луцьк, 2018. – С . 54-56uk_UK
dc.identifier.urihttp://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/18201-
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherСхідноєвропейський національний університет ім. Лесі Українкиuk_UK
dc.titleФормування механізму управління корпоративним маркетингом підприємстваuk_UK
dc.typeConference Abstractuk_UK
Розташовується у зібраннях:Соціально-компетентне управління корпораціями в умовах поведінкової економіки (2018)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Збірник Луцьк-54-56.pdf2,19 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.