Please use this identifier to cite or link to this item: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/18191
Title: 4Р – маркетинг мікс для бренда ZIAJA
Authors: Грінченко, Ю. Л.
Пендріков, С. І.
Bibliographic description (Ukraine): Грінченко Ю. Л., Пендріков С. І. 4Р – маркетинг мікс для бренда ZIAJA . Соціально-компетентне управління корпораціями в умовах поведінкової економіки: [матеріали міжнар. наук.-практ. конф. (28 листопада 2018 р.)]/ відп. ред. О. М. Полінкевич, Л. В. Шостак. – Луцьк, 2018. – С . 30-33
Issue Date: 2018
Date of entry: 29-Jul-2020
Publisher: Східноєвропейський національний університет ім. Лесі Українки
URI: http://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/18191
Content type: Conference Abstract
Appears in Collections:Соціально-компетентне управління корпораціями в умовах поведінкової економіки (2018)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Збірник Луцьк-30-33.pdf2,19 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.