Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/18191
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГрінченко, Ю. Л.-
dc.contributor.authorПендріков, С. І.-
dc.date.accessioned2020-07-29T07:33:11Z-
dc.date.available2020-07-29T07:33:11Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationГрінченко Ю. Л., Пендріков С. І. 4Р – маркетинг мікс для бренда ZIAJA . Соціально-компетентне управління корпораціями в умовах поведінкової економіки: [матеріали міжнар. наук.-практ. конф. (28 листопада 2018 р.)]/ відп. ред. О. М. Полінкевич, Л. В. Шостак. – Луцьк, 2018. – С . 30-33uk_UK
dc.identifier.urihttp://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/18191-
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherСхідноєвропейський національний університет ім. Лесі Українкиuk_UK
dc.title4Р – маркетинг мікс для бренда ZIAJAuk_UK
dc.typeConference Abstractuk_UK
Розташовується у зібраннях:Соціально-компетентне управління корпораціями в умовах поведінкової економіки (2018)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Збірник Луцьк-30-33.pdf2,19 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.