Please use this identifier to cite or link to this item: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/1817
Title: Психолого-педагогічні умови формування комплексного розуміння здорового способу життя майбутніх учителів
Other Titles: Psychological and Pedagogical Conditions of Complex Understanding of Healthy Lifestyle of the Future Teachers
Authors: Кокойло, Ю. О.
Kokoilo, Yu. O.
Bibliographic description (Ukraine): Кокойло, Ю. О. Психолого-педагогічні умови формування комплексного розуміння здорового способу життя майбутніх учителів / Ю. О. Кокойло // Психологічні перспективи / Волин. нац. ун-т ім. Лесі Українки, Ін-т соц. та політ. психології АПН України ; [редкол.: Л. Засєкіна (голов. ред.) та ін.]. – Луцьк, 2012. – Вип. 19. – С. 140-149. – Бібліогр.: 6 назв.
Issue Date: 2012
Date of entry: 10-Oct-2013
Publisher: Волинський національний університет імені Лесі Українки
Keywords: життєві цінності
здоров’я
фізичне
психічне
соціальне
духовне здоров’я
здоровий спосіб життя
потреба у здоровому способі життя
психолого-педагогічні умови
life values
health
physical
mental
social
spiritual health
healthy lifestyle
the necessity in a healthy lifestyle
psychological and pedagogical conditions
Abstract: У статті розглянуто проблему збереження здоров’я та ведення здорового способу життя (ЗСЖ) студентами педагогічного університету, сформульовано нове визначення поняття здоров’я, яке має максимальне смислове наповнення, досліджено рівень розуміння майбутніми учителями ЗСЖ, обґрунтовано потребу формування у них комплексного розуміння ЗСЖ та запропоновано систему психолого-педагогічних умов, спрямованих на його досягнення. This article studies the problem of maintaining health and a healthy lifestyle (HLS) by the students of Pedagogical University. A new definition of health, which contains the maximum semantic content is formulated. The understanding level of the future teachers healthy lifestyle is investigated, the necessity for the formation of their complex understanding of healthy lifestyles is grounded and the system of psychological and pedagogical conditions directed at achieving it is proposed.
URI: http://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/1817
Content type: Article
Appears in Collections:Психологічні перспективи, 2012, № 19

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Kokoilo.pdf146,42 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.