Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/1817
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Кокойло, Ю. О. | - |
dc.contributor.author | Kokoilo, Yu. O. | - |
dc.date.accessioned | 2013-10-10T12:14:05Z | - |
dc.date.available | 2013-10-10T12:14:05Z | - |
dc.date.issued | 2012 | - |
dc.identifier.citation | Кокойло, Ю. О. Психолого-педагогічні умови формування комплексного розуміння здорового способу життя майбутніх учителів / Ю. О. Кокойло // Психологічні перспективи / Волин. нац. ун-т ім. Лесі Українки, Ін-т соц. та політ. психології АПН України ; [редкол.: Л. Засєкіна (голов. ред.) та ін.]. – Луцьк, 2012. – Вип. 19. – С. 140-149. – Бібліогр.: 6 назв. | uk_UK |
dc.identifier.other | УДК 371.134:371.72:61 | - |
dc.identifier.uri | http://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/1817 | - |
dc.description.abstract | У статті розглянуто проблему збереження здоров’я та ведення здорового способу життя (ЗСЖ) студентами педагогічного університету, сформульовано нове визначення поняття здоров’я, яке має максимальне смислове наповнення, досліджено рівень розуміння майбутніми учителями ЗСЖ, обґрунтовано потребу формування у них комплексного розуміння ЗСЖ та запропоновано систему психолого-педагогічних умов, спрямованих на його досягнення. This article studies the problem of maintaining health and a healthy lifestyle (HLS) by the students of Pedagogical University. A new definition of health, which contains the maximum semantic content is formulated. The understanding level of the future teachers healthy lifestyle is investigated, the necessity for the formation of their complex understanding of healthy lifestyles is grounded and the system of psychological and pedagogical conditions directed at achieving it is proposed. | uk_UK |
dc.language.iso | uk | uk_UK |
dc.publisher | Волинський національний університет імені Лесі Українки | uk_UK |
dc.subject | життєві цінності | uk_UK |
dc.subject | здоров’я | uk_UK |
dc.subject | фізичне | uk_UK |
dc.subject | психічне | uk_UK |
dc.subject | соціальне | uk_UK |
dc.subject | духовне здоров’я | uk_UK |
dc.subject | здоровий спосіб життя | uk_UK |
dc.subject | потреба у здоровому способі життя | uk_UK |
dc.subject | психолого-педагогічні умови | uk_UK |
dc.subject | life values | uk_UK |
dc.subject | health | uk_UK |
dc.subject | physical | uk_UK |
dc.subject | mental | uk_UK |
dc.subject | social | uk_UK |
dc.subject | spiritual health | uk_UK |
dc.subject | healthy lifestyle | uk_UK |
dc.subject | the necessity in a healthy lifestyle | uk_UK |
dc.subject | psychological and pedagogical conditions | uk_UK |
dc.title | Психолого-педагогічні умови формування комплексного розуміння здорового способу життя майбутніх учителів | uk_UK |
dc.title.alternative | Psychological and Pedagogical Conditions of Complex Understanding of Healthy Lifestyle of the Future Teachers | uk_UK |
dc.type | Article | uk_UK |
Розташовується у зібраннях: | Психологічні перспективи, 2012, № 19 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Kokoilo.pdf | 146,42 kB | Adobe PDF | Переглянути/відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.