Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/1817
Назва: Психолого-педагогічні умови формування комплексного розуміння здорового способу життя майбутніх учителів
Інші назви: Psychological and Pedagogical Conditions of Complex Understanding of Healthy Lifestyle of the Future Teachers
Автори: Кокойло, Ю. О.
Kokoilo, Yu. O.
Бібліографічний опис: Кокойло, Ю. О. Психолого-педагогічні умови формування комплексного розуміння здорового способу життя майбутніх учителів / Ю. О. Кокойло // Психологічні перспективи / Волин. нац. ун-т ім. Лесі Українки, Ін-т соц. та політ. психології АПН України ; [редкол.: Л. Засєкіна (голов. ред.) та ін.]. – Луцьк, 2012. – Вип. 19. – С. 140-149. – Бібліогр.: 6 назв.
Дата публікації: 2012
Дата внесення: 10-жов-2013
Видавництво: Волинський національний університет імені Лесі Українки
Теми: життєві цінності
здоров’я
фізичне
психічне
соціальне
духовне здоров’я
здоровий спосіб життя
потреба у здоровому способі життя
психолого-педагогічні умови
life values
health
physical
mental
social
spiritual health
healthy lifestyle
the necessity in a healthy lifestyle
psychological and pedagogical conditions
Короткий огляд (реферат): У статті розглянуто проблему збереження здоров’я та ведення здорового способу життя (ЗСЖ) студентами педагогічного університету, сформульовано нове визначення поняття здоров’я, яке має максимальне смислове наповнення, досліджено рівень розуміння майбутніми учителями ЗСЖ, обґрунтовано потребу формування у них комплексного розуміння ЗСЖ та запропоновано систему психолого-педагогічних умов, спрямованих на його досягнення. This article studies the problem of maintaining health and a healthy lifestyle (HLS) by the students of Pedagogical University. A new definition of health, which contains the maximum semantic content is formulated. The understanding level of the future teachers healthy lifestyle is investigated, the necessity for the formation of their complex understanding of healthy lifestyles is grounded and the system of psychological and pedagogical conditions directed at achieving it is proposed.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/1817
Тип вмісту: Article
Розташовується у зібраннях:Психологічні перспективи, 2012, № 19

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Kokoilo.pdf146,42 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.