Please use this identifier to cite or link to this item: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/18029
Title: Концепт освіта в українському та польському дискурсах: міждисциплінарний підхід
Authors: Громик, Юрій
Семеног, Олена
Bibliographic description (Ukraine): Громик Ю., Семеног О. Концепт освіта в українському та польському дискурсах: міждисциплінарний підхід // Лінгвостилістичні студії. Луцьк, 2018. Вип. 9. С. 34-46.
Issue Date: 2018
Date of entry: 8-Jul-2020
Publisher: Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українки
Keywords: концепт
дискурс
вербалізація
лексема
освіта
Abstract: У статті з’ясовано особливості вербалізації концепту освіта в українському та польському освітньому дискурсах на засадах міждисциплінарного підходу. Завдання роботи – схарактеризувати базові поняття, сутність міждисциплінарного підходу, поняттєвий компонент концепту освіта в законодавчо-освітньому та освітньопедагогічному дискурсах. Для аналізу концепту освіта запропоновано враховувати положення міждисциплінарну парадигму, в якій поєднано методи лінгвокультурології, когнітивної лінгвістики, педагогічної аксіології, положення когнітивно-дискурсивного, лінгвокультурологічного, лінгвоаксіологічного, праксеологічного підходів.
URI: http://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/18029
Content type: Article
Appears in Collections:Лінгвостилістичні студії, 2018, № 9

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ЛС_9-34-46.pdf755,46 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.