Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/18029
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГромик, Юрій-
dc.contributor.authorСеменог, Олена-
dc.date.accessioned2020-07-08T18:31:57Z-
dc.date.available2020-07-08T18:31:57Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationГромик Ю., Семеног О. Концепт освіта в українському та польському дискурсах: міждисциплінарний підхід // Лінгвостилістичні студії. Луцьк, 2018. Вип. 9. С. 34-46.uk_UK
dc.identifier.otherУДК [164.2:37]: [477: 438] 81'42-
dc.identifier.urihttp://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/18029-
dc.description.abstractУ статті з’ясовано особливості вербалізації концепту освіта в українському та польському освітньому дискурсах на засадах міждисциплінарного підходу. Завдання роботи – схарактеризувати базові поняття, сутність міждисциплінарного підходу, поняттєвий компонент концепту освіта в законодавчо-освітньому та освітньопедагогічному дискурсах. Для аналізу концепту освіта запропоновано враховувати положення міждисциплінарну парадигму, в якій поєднано методи лінгвокультурології, когнітивної лінгвістики, педагогічної аксіології, положення когнітивно-дискурсивного, лінгвокультурологічного, лінгвоаксіологічного, праксеологічного підходів.uk_UK
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherСхідноєвропейський національний університет імені Лесі Українкиuk_UK
dc.subjectконцептuk_UK
dc.subjectдискурсuk_UK
dc.subjectвербалізаціяuk_UK
dc.subjectлексемаuk_UK
dc.subjectосвітаuk_UK
dc.titleКонцепт освіта в українському та польському дискурсах: міждисциплінарний підхідuk_UK
dc.typeArticleuk_UK
Розташовується у зібраннях:Лінгвостилістичні студії, 2018, № 9

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ЛС_9-34-46.pdf755,46 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.