Please use this identifier to cite or link to this item: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/17168
Title: Маркетингові дослідження споживчих переваг на ринку хліба та хлібобулочних виробів
Authors: Шквиря, Н. О.
Bibliographic description (Ukraine): Шквиря Н. О. Маркетингові дослідження споживчих переваг на ринку хліба та хлібобулочних виробів / Н. О. Шквиря // Інноваційний розвиток та безпека підриємства в умовах неоіндустріального суспільства: [матеріали міжнар. наук.-практ. конф. (31 жовтня 2019 р.)]/ відп. ред. О. М. Полінкевич, Л. В. Шостак. – Луцьк, 2019. – С. 715-717.
Issue Date: 2019
Date of entry: 27-Feb-2020
Publisher: Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українки
Keywords: Маркетингові дослідження
Споживчі переваги
URI: http://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/17168
Content type: Conference Abstract
Appears in Collections:Інноваційний розвиток та безпека підриємства в умовах неоіндустріального суспільства (2019)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Shkvyrja 715-717.pdfМАРКЕТИНГОВІ ДОСЛІДЖЕННЯ СПОЖИВЧИХ ПЕРЕВАГ НА РИНКУ ХЛІБА ТА ХЛІБОБУЛОЧНИХ ВИРОБІВ467,15 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.