Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/17168
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorШквиря, Н. О.-
dc.date.accessioned2020-02-27T10:33:32Z-
dc.date.available2020-02-27T10:33:32Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationШквиря Н. О. Маркетингові дослідження споживчих переваг на ринку хліба та хлібобулочних виробів / Н. О. Шквиря // Інноваційний розвиток та безпека підриємства в умовах неоіндустріального суспільства: [матеріали міжнар. наук.-практ. конф. (31 жовтня 2019 р.)]/ відп. ред. О. М. Полінкевич, Л. В. Шостак. – Луцьк, 2019. – С. 715-717.-
dc.identifier.urihttp://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/17168-
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherСхідноєвропейський національний університет імені Лесі Українкиuk_UK
dc.subjectМаркетингові дослідженняuk_UK
dc.subjectСпоживчі перевагиuk_UK
dc.titleМаркетингові дослідження споживчих переваг на ринку хліба та хлібобулочних виробівuk_UK
dc.typeConference Abstractuk_UK
Розташовується у зібраннях:Інноваційний розвиток та безпека підриємства в умовах неоіндустріального суспільства (2019)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Shkvyrja 715-717.pdfМАРКЕТИНГОВІ ДОСЛІДЖЕННЯ СПОЖИВЧИХ ПЕРЕВАГ НА РИНКУ ХЛІБА ТА ХЛІБОБУЛОЧНИХ ВИРОБІВ467,15 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.