Please use this identifier to cite or link to this item: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/17099
Title: Маркетингові інструменти впливу на поведінку споживачів
Authors: Козлов, О. Ю.
Bibliographic description (Ukraine): Козлов О. Ю. Маркетингові інструменти впливу на поведінку споживачів / О. Ю. Козлов // Інноваційний розвиток та безпека підриємства в умовах неоіндустріального суспільства: [матеріали міжнар. наук.-практ. конф. (31 жовтня 2019 р.)]/ відп. ред. О. М. Полінкевич, Л. В. Шостак. – Луцьк, 2019. – С. 593-595.
Issue Date: 2019
Date of entry: 23-Feb-2020
Publisher: Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українки
Keywords: Інструменти впливу
Поведінка споживачів
URI: http://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/17099
Content type: Conference Abstract
Appears in Collections:Інноваційний розвиток та безпека підриємства в умовах неоіндустріального суспільства (2019)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Kozlov 593-595.pdfМАРКЕТИНГОВІ ІНСТРУМЕНТИ ВПЛИВУ НА ПОВЕДІНКУ СПОЖИВАЧІВ470,02 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.