Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/17099
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКозлов, О. Ю.-
dc.date.accessioned2020-02-23T14:38:34Z-
dc.date.available2020-02-23T14:38:34Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationКозлов О. Ю. Маркетингові інструменти впливу на поведінку споживачів / О. Ю. Козлов // Інноваційний розвиток та безпека підриємства в умовах неоіндустріального суспільства: [матеріали міжнар. наук.-практ. конф. (31 жовтня 2019 р.)]/ відп. ред. О. М. Полінкевич, Л. В. Шостак. – Луцьк, 2019. – С. 593-595.-
dc.identifier.urihttp://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/17099-
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherСхідноєвропейський національний університет імені Лесі Українкиuk_UK
dc.subjectІнструменти впливуuk_UK
dc.subjectПоведінка споживачівuk_UK
dc.titleМаркетингові інструменти впливу на поведінку споживачівuk_UK
dc.typeConference Abstractuk_UK
Розташовується у зібраннях:Інноваційний розвиток та безпека підриємства в умовах неоіндустріального суспільства (2019)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Kozlov 593-595.pdfМАРКЕТИНГОВІ ІНСТРУМЕНТИ ВПЛИВУ НА ПОВЕДІНКУ СПОЖИВАЧІВ470,02 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.