Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/16864
Назва: Застосування якісних методів соціологічного дослідження до аналізу підліткового дозвілля: можливості та обмеження
Автори: Дикань, Любов
Бібліографічний опис: Дикань, Л. (2018). Застосування якісних методів соціологічного дослідження до аналізу підліткового дозвілля: можливості та обмеження. Соціологічні студії, 2(13), рр. 59–65. DOI: https://doi.org/10.29038/2306-3971-2018-01-60-65
Дата публікації: 2018
Дата внесення: 11-лют-2020
Видавництво: Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українки
Теми: підлітки
якісні методи соціологічного дослідження
фокусоване групове інтерв’ю
індивідуальне неформалізоване інтерв’ю
проективні методики
малюнкові методики
Короткий огляд (реферат): У статті наведено основні процедури проведення фокусованих групових та індивідуальних неформалізованих інтерв’ю з підлітками. Описано етапи підготовки й реалізації кожного з цих методів, розглянуто етичні обмеження дослідження такої соціально-демографічної групи, як підлітки. Проаналізовано фактори, що підвищують/знижують ефективність результатів якісного дослідження, здійсненого серед підлітків: час, місце проведення, вік опитуваних, тривалість інтерв’ю, мова інтерв’юера, слідування етичним нормам опитування підлітків тощо. Розкрито можливості використання малюнкових і проективних якісних методик у межах проведення фокусованих групових та індивідуальних неформалізованих інтерв’ю з підлітковою молоддю. Сформульовано рекомендації щодо підвищення ефективності застосування якісних методів у соціологічному дослідженні підлітків. The specific sofusing of the qualitative sociological methodsto study teenage you thleisure are considered.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/16864
Тип вмісту: Article
Розташовується у зібраннях:Соціологічні студії, 2018, № 2 (13)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
socst_2018_2_10.pdf403,42 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.