Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/15915
Назва: Критерії та показники вихованості ціннісного ставлення до водних ресурсів у студентів аграрних закладів вищої освіти
Автори: Трутень, Аліна
Бібліографічний опис: Трутень А. Критерії та показники вихованості ціннісного ставлення до водних ресурсів у студентів аграрних закладів вищої освіти / Аліна Трутень // Педагогічний часопис Волині. – № 4(11), 2018. – с.150-154
Дата публікації: 2018
Дата внесення: 11-тра-2019
Видавництво: Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українки
Теми: цінність
ціннісне ставлення до водних ресурсів
вихованість особистості
критерії
показники
рівні
Серія/номер: Інноваційні процеси в освіті;26
Короткий огляд (реферат): У статті визначено критерії вихованості ціннісного ставлення до водних ресурсів: когнітивний, ціннісно-мотиваційний, діяльнісний та відповідні показники. Обґрунтовано рівні вихованості означеної цінності: високий, середній: низький. Підкреслено, що кожному рівню вихованості відповідає певний тип ставлення студентів до водних ресурсів: високому рівню – турботливий, середньому – раціональний, низькому – байдужий. The article defines the criteria for education of the value of the relationto water resources: cognitive, value-motivational,вusinessandrelevantindicators. The level sof education of the indicated value are grounded : high, medium: low. Itisemp hasizedthat a certain type of students' attitudetowater resources correspondstoe achlevel of education: a highlevel–caring, medium–rational, low–indifferent.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/15915
Тип вмісту: Article
Розташовується у зібраннях:Педагогічний часопис Волині, 2018, № 4(11)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
150-154.pdf382,74 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.