Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/15915
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorТрутень, Аліна-
dc.date.accessioned2019-05-11T09:48:06Z-
dc.date.available2019-05-11T09:48:06Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationhttps://pedchas.eenu.edu.ua/index.php/pedchas/article/view/356uk_UK
dc.identifier.issn2415-8143-
dc.identifier.urihttp://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/15915-
dc.descriptionТрутень А. КРИТЕРІЇ ТА ПОКАЗНИКИ ВИХОВАНОСТІ ЦІННІСНОГО СТАВЛЕННЯ ДО ВОДНИХ РЕСУРСІВ У СТУДЕНТІВ АГРАРНИХ ЗАКЛАДІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ / Аліна Трутень // Педагогічний часопис Волині. – № 4(11), 2018. – с.150-154uk_UK
dc.description.abstractУ статті визначено критерії вихованості ціннісного ставлення до водних ресурсів: когнітивний, ціннісно-мотиваційний, діяльнісний та відповідні показники. Обґрунтовано рівні вихованості означеної цінності: високий, середній: низький. Підкреслено, що кожному рівню вихованості відповідає певний тип ставлення студентів до водних ресурсів: високому рівню – турботливий, середньому – раціональний, низькому – байдужий. The article defines the criteria for education of the value of the relationto water resources: cognitive, value-motivational,вusinessandrelevantindicators. The level sof education of the indicated value are grounded : high, medium: low. Itisemp hasizedthat a certain type of students' attitudetowater resources correspondstoe achlevel of education: a highlevel–caring, medium–rational, low–indifferent.uk_UK
dc.description.sponsorshipСхідноєвропейський національний університет імені Лесі Українкиuk_UK
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherСхідноєвропейський національний університет імені Лесі Українкиuk_UK
dc.relation.ispartofseriesІнноваційні процеси в освіті;26-
dc.subjectцінність, ціннісне ставлення до водних ресурсів, вихованість особистості, критерії, показники, рівніuk_UK
dc.subjectvalue, values-based attitudetowaterresources, personality development,, criteria, indicators, levelsuk_UK
dc.titleКРИТЕРІЇ ТА ПОКАЗНИКИ ВИХОВАНОСТІ ЦІННІСНОГО СТАВЛЕННЯ ДО ВОДНИХ РЕСУРСІВ У СТУДЕНТІВ АГРАРНИХ ЗАКЛАДІВ ВИЩОЇ ОСВІТИuk_UK
dc.title.alternativeCriteria and indicators of education of values-based attitude to water resources in students of agricultural higher education institutionsuk_UK
dc.typeArticleuk_UK
Розташовується у зібраннях:Педагогічний часопис Волині, 2018, № 4(11)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Трутень.pdf382,74 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.