Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/15915
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Трутень, Аліна | - |
dc.date.accessioned | 2019-05-11T09:48:06Z | - |
dc.date.available | 2019-05-11T09:48:06Z | - |
dc.date.issued | 2018 | - |
dc.identifier.citation | https://pedchas.eenu.edu.ua/index.php/pedchas/article/view/356 | uk_UK |
dc.identifier.issn | 2415-8143 | - |
dc.identifier.uri | http://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/15915 | - |
dc.description | Трутень А. КРИТЕРІЇ ТА ПОКАЗНИКИ ВИХОВАНОСТІ ЦІННІСНОГО СТАВЛЕННЯ ДО ВОДНИХ РЕСУРСІВ У СТУДЕНТІВ АГРАРНИХ ЗАКЛАДІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ / Аліна Трутень // Педагогічний часопис Волині. – № 4(11), 2018. – с.150-154 | uk_UK |
dc.description.abstract | У статті визначено критерії вихованості ціннісного ставлення до водних ресурсів: когнітивний, ціннісно-мотиваційний, діяльнісний та відповідні показники. Обґрунтовано рівні вихованості означеної цінності: високий, середній: низький. Підкреслено, що кожному рівню вихованості відповідає певний тип ставлення студентів до водних ресурсів: високому рівню – турботливий, середньому – раціональний, низькому – байдужий. The article defines the criteria for education of the value of the relationto water resources: cognitive, value-motivational,вusinessandrelevantindicators. The level sof education of the indicated value are grounded : high, medium: low. Itisemp hasizedthat a certain type of students' attitudetowater resources correspondstoe achlevel of education: a highlevel–caring, medium–rational, low–indifferent. | uk_UK |
dc.description.sponsorship | Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українки | uk_UK |
dc.language.iso | uk | uk_UK |
dc.publisher | Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українки | uk_UK |
dc.relation.ispartofseries | Інноваційні процеси в освіті;26 | - |
dc.subject | цінність, ціннісне ставлення до водних ресурсів, вихованість особистості, критерії, показники, рівні | uk_UK |
dc.subject | value, values-based attitudetowaterresources, personality development,, criteria, indicators, levels | uk_UK |
dc.title | КРИТЕРІЇ ТА ПОКАЗНИКИ ВИХОВАНОСТІ ЦІННІСНОГО СТАВЛЕННЯ ДО ВОДНИХ РЕСУРСІВ У СТУДЕНТІВ АГРАРНИХ ЗАКЛАДІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ | uk_UK |
dc.title.alternative | Criteria and indicators of education of values-based attitude to water resources in students of agricultural higher education institutions | uk_UK |
dc.type | Article | uk_UK |
Розташовується у зібраннях: | Педагогічний часопис Волині, 2018, № 4(11) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Трутень.pdf | 382,74 kB | Adobe PDF | Переглянути/відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.