Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/15418
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМаценка, Світлана Павлівна-
dc.contributor.authorMacenka, Svitlana-
dc.date.accessioned2018-12-21T16:55:22Z-
dc.date.available2018-12-21T16:55:22Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationМаценка С. Інтермедіальні зв’язки слова та музики в німецькому експресіонізмі // Науковий вісник Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки. Серія «Філологічні науки. Літературознавство». – 2017. – № 11-12 (360-361). – С. 182-188.uk_UK
dc.identifier.otherУДК 821.112.2:7.036.5/7-
dc.identifier.urihttp://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/15418-
dc.description.abstractПроблема зближення та взаємодії в німецькому експресіонізмі окремих мистецтв розглядається як концептуальна складова його програми. Особливу увагу звернено на роль музики в цьому процесі як мистецтва, яке втілює ідею вираження. На прикладі вірша «Концерт» А. Ліхтенштайна і гротеску «Музика і мороз» Мінони проаналізовано інтермедіальні зв’язки літературного слова з музикою. The article analyzes interaction of arts as a principal strategy of German expressionism. Expressionist concept of “total work of art” is presented with reference to the phenomenon of dual exceptionality. It is noted that such works of art include expressionist almanacs among others (“The Storm”, “The Blue Rider”), in which works of different forms of art were united by the idea of the strongest expressive effect and music was considered the direct expression of that idea. Related theoretical postulates are substantiated on the basis of famous works of W. Kandinsky, A. Schoenberg and L. Sabaneev. With the help of creative combination of light, paint, words, music and body language expressionism tried to intensify artistic expression and artistic impact. According to W. Kandinsky support “of a certain sound of art through the identical sound of another art” allowed for a particularly potent impact. Using the specific features of expressionist music, it is explained why literature took a great interest in it by borrowing musical principles of simultaneity, abstractness, disharmony and expressiveness. It is claimed that literature becomes expressionist like music in its attempt to reach expression. The articles offers analysis of the poem “Concert” by expressionist poet A. Lichtenstein and the grotesque “Music and Frost” by German writer and philosopher Mynona.uk_UK
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherСхідноєвропейський національний університет імені Лесі Українкиuk_UK
dc.subjectекспресіонізмuk_UK
dc.subjectвзаємодія мистецтвuk_UK
dc.subjectінтермедіальні зв’язки слова з музикоюuk_UK
dc.subjectВ. Кандінськийuk_UK
dc.subjectА. Шенберґuk_UK
dc.subjectА. Ліхтенштайнuk_UK
dc.subjectМінонаuk_UK
dc.subjectexpressionismuk_UK
dc.subjectinteraction of artsuk_UK
dc.subjectintermedial connections between word and musicuk_UK
dc.subjectW. Kandinskyuk_UK
dc.subjectA. Schoenberguk_UK
dc.subjectA. Lichtensteinuk_UK
dc.subjectMynonauk_UK
dc.titleІнтермедіальні зв’язки слова та музики в німецькому експресіонізміuk_UK
dc.title.alternativeIntermedial Connections between Word and Music in German Expressionismuk_UK
dc.typeArticleuk_UK
Розташовується у зібраннях:Серія "Філологічні науки. Літературознавство", 2017, № 11-12 (360-361)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
33.pdf650,15 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.