Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/15368
Назва: Картини новітньої сербської ідентичності Звонка Карановича у трилогії «Щоденник дезертира»
Інші назви: The Pictures of the Newest Serbian Identity of Zvonko Karanovic in the Trilogy “Diary of a Deserter”.
Автори: Антонова, Ольга Костянтинівна
Antonova, Olga
Бібліографічний опис: Антонова О. Картини новітньої сербської ідентичності Звонка Карановича у трилогії «Щоденник дезертира» // Науковий вісник Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки. Серія «Філологічні науки. Літературознавство». – 2017. – № 11-12 (360-361). – С. 4-8.
Дата публікації: 2017
Дата внесення: 19-гру-2018
Видавництво: Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українки
Теми: Звонко Каранович
сербська література
ідентичність
Балканська криза
Zvonko Karanovic
Serbian literature
identity
Balkan crisis
Короткий огляд (реферат): Розвідка присвячена дослідженню творчості сучасного сербського письменника Звонка Карановича, зокрема його романній трилогії «Щоденник дезертира». Увагу акцентовано на зміні жанрової парадигми в умовах нових викликів епохи, висвітленні вибудови новітньої сербської ідентичності. Дослідження зосереджене на романній творчості Звонка Карановича – автора першої трилогії в сербській літературі ХХІ століття і передусім – на способах і художніх методах конструювання сербської культурної ідентичності в нових історичних умовах після Балканської кризи 90-х років ХХ ст., що супроводжувала розпад Югославії. У статті зроблена спроба дослідити переосмислення героями творів подій 90-х років на теренах колишньої Югославії. Автор за посередництвом свої героїв здійснює спробу віднайти причини та наслідки потужної цивілізаційної поразки, якої зазнали космополітично налаштовані кола.This article is devoted to the study of the works of the contemporary Serbian writer Zvonko Karanovic and, in particular, his novel trilogy, Diary of a Deserter. Attention is focused on changing the genre paradigm in the face of new challenges of the era, the construction of a new Serbian identity is highlighted. The research is focused on the novelistic work of Zvonka Karanovich, the author of the first trilogy in the Serbian literature of the 21st century and above all on the methods and artistic methods of constructing Serbian cultural identity in the new historical conditions, following the Balkan crisis of the 1990s, which accompanied the break-up of Yugoslavia. The article attempts to investigate the hero's reconsideration of the works of the events of the 1990s in the former Yugoslavia. The author, with the mediation of his heroes, makes an attempt to find the causes and consequences of the powerful civilizational defeat suffered by cosmopolitan circles in Serbia.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/15368
Тип вмісту: Article
Розташовується у зібраннях:Серія "Філологічні науки. Літературознавство", 2017, № 11-12 (360-361)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
3.pdf600,42 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.