Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/15368
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorАнтонова, Ольга Костянтинівна-
dc.contributor.authorAntonova, Olga-
dc.date.accessioned2018-12-19T12:03:59Z-
dc.date.available2018-12-19T12:03:59Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationАнтонова О. Картини новітньої сербської ідентичності Звонка Карановича у трилогії «Щоденник дезертира» // Науковий вісник Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки. Серія «Філологічні науки. Літературознавство». – 2017. – № 11-12 (360-361). – С. 4-8.uk_UK
dc.identifier.otherУДК:821.163.41:316.356.4З.Каранович-
dc.identifier.urihttp://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/15368-
dc.description.abstractРозвідка присвячена дослідженню творчості сучасного сербського письменника Звонка Карановича, зокрема його романній трилогії «Щоденник дезертира». Увагу акцентовано на зміні жанрової парадигми в умовах нових викликів епохи, висвітленні вибудови новітньої сербської ідентичності. Дослідження зосереджене на романній творчості Звонка Карановича – автора першої трилогії в сербській літературі ХХІ століття і передусім – на способах і художніх методах конструювання сербської культурної ідентичності в нових історичних умовах після Балканської кризи 90-х років ХХ ст., що супроводжувала розпад Югославії. У статті зроблена спроба дослідити переосмислення героями творів подій 90-х років на теренах колишньої Югославії. Автор за посередництвом свої героїв здійснює спробу віднайти причини та наслідки потужної цивілізаційної поразки, якої зазнали космополітично налаштовані кола.This article is devoted to the study of the works of the contemporary Serbian writer Zvonko Karanovic and, in particular, his novel trilogy, Diary of a Deserter. Attention is focused on changing the genre paradigm in the face of new challenges of the era, the construction of a new Serbian identity is highlighted. The research is focused on the novelistic work of Zvonka Karanovich, the author of the first trilogy in the Serbian literature of the 21st century and above all on the methods and artistic methods of constructing Serbian cultural identity in the new historical conditions, following the Balkan crisis of the 1990s, which accompanied the break-up of Yugoslavia. The article attempts to investigate the hero's reconsideration of the works of the events of the 1990s in the former Yugoslavia. The author, with the mediation of his heroes, makes an attempt to find the causes and consequences of the powerful civilizational defeat suffered by cosmopolitan circles in Serbia.uk_UK
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherСхідноєвропейський національний університет імені Лесі Українкиuk_UK
dc.subjectЗвонко Карановичuk_UK
dc.subjectсербська літератураuk_UK
dc.subjectідентичністьuk_UK
dc.subjectБалканська кризаuk_UK
dc.subjectZvonko Karanovicuk_UK
dc.subjectSerbian literatureuk_UK
dc.subjectidentityuk_UK
dc.subjectBalkan crisisuk_UK
dc.titleКартини новітньої сербської ідентичності Звонка Карановича у трилогії «Щоденник дезертира»uk_UK
dc.title.alternativeThe Pictures of the Newest Serbian Identity of Zvonko Karanovic in the Trilogy “Diary of a Deserter”.uk_UK
dc.typeArticleuk_UK
Розташовується у зібраннях:Серія "Філологічні науки. Літературознавство", 2017, № 11-12 (360-361)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
3.pdf600,42 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.