Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/14796
Назва: Місце філософії в осмисленні сутності педагогічної діяльності
Інші назви: The Place of Philosophy in Understanding the Essence of Pedagogical Activity
Автори: Возняк, Сергій
Voznyak, Serhij
Бібліографічний опис: Возняк С. Місце філософії в осмисленні сутності педагогічної діяльності / С. Возняк // Науковий вісник Східноєвропейського національного університету ім. Лесі Українки / Східноєвроп. нац. ун-т ім. Лесі Українки ; [редкол.: В. Ю. Головей та ін.]. - Луцьк, 2017. - № 13-14 (362-363) : Філософські науки. - С.85-90.
Дата публікації: 2017
Дата внесення: 19-жов-2018
Видавництво: Східноєвропейський національний університет ім. Лесі Українки
УДК: 117.141.7:378
Теми: філософія,
philosophy,
освіта,
education,
педагогічна діяльність,
pedagogical activity,
дисциплінаризація науки,
discipline of science
Короткий огляд (реферат): Розглянуто проблеми співвідношення філософського та педагогічного знання у вирішенні питань організації сучасної педагогічної діяльності. Висновується, що адекватне розкриття проблем сучасної освіти є неможливим поза серйозним філософським розглядом. Простежено різні форми взаємодії філософів і педагогів та спробувано розмежувати їх функції.
Спонсорська підтримка: The problems of correlation of philosophical and pedagogical knowledge in solving the problems of organization of modern pedagogical activity are considered. It is argued that an adequate disclosure of the problems of modern education is impossible without serious philosophical consideration. Traces various forms of interaction between philosophers and teachers and tried to delimit their functions.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/14796
ISSN: 1729-360Х
Тип вмісту: Article
Розташовується у зібраннях:Серія "Філософські науки", 2017, № 13-14 (362-363)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Voznjak.pdf249,94 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.