Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/14796
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorВозняк, Сергій-
dc.contributor.authorVoznyak, Serhij-
dc.date.accessioned2018-10-19T10:37:40Z-
dc.date.available2018-10-19T10:37:40Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationВозняк С. Місце філософії в осмисленні сутності педагогічної діяльності / С. Возняк // Науковий вісник Східноєвропейського національного університету ім. Лесі Українки / Східноєвроп. нац. ун-т ім. Лесі Українки ; [редкол.: В. Ю. Головей та ін.]. - Луцьк, 2017. - № 13-14 (362-363) : Філософські науки. - С.85-90.uk_UK
dc.identifier.issn1729-360Х-
dc.identifier.urihttp://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/14796-
dc.description.abstractРозглянуто проблеми співвідношення філософського та педагогічного знання у вирішенні питань організації сучасної педагогічної діяльності. Висновується, що адекватне розкриття проблем сучасної освіти є неможливим поза серйозним філософським розглядом. Простежено різні форми взаємодії філософів і педагогів та спробувано розмежувати їх функції.uk_UK
dc.description.sponsorshipThe problems of correlation of philosophical and pedagogical knowledge in solving the problems of organization of modern pedagogical activity are considered. It is argued that an adequate disclosure of the problems of modern education is impossible without serious philosophical consideration. Traces various forms of interaction between philosophers and teachers and tried to delimit their functions.uk_UK
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherСхідноєвропейський національний університет ім. Лесі Українкиuk_UK
dc.subjectфілософія,uk_UK
dc.subjectphilosophy,uk_UK
dc.subjectосвіта,uk_UK
dc.subjecteducation,uk_UK
dc.subjectпедагогічна діяльність,uk_UK
dc.subjectpedagogical activity,uk_UK
dc.subjectдисциплінаризація науки,uk_UK
dc.subjectdiscipline of scienceuk_UK
dc.titleМісце філософії в осмисленні сутності педагогічної діяльностіuk_UK
dc.title.alternativeThe Place of Philosophy in Understanding the Essence of Pedagogical Activityuk_UK
dc.typeArticleuk_UK
dc.subject.udc117.141.7:378-
Розташовується у зібраннях:Серія "Філософські науки", 2017, № 13-14 (362-363)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Voznjak.pdf249,94 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.