Please use this identifier to cite or link to this item: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/14329
Title: Підготовка майбутніх учителів початкових класів до викладання математики в умовах інклюзивного підходу
Other Titles: Preparation of future primary school teachers for the teaching of mathematics in an inclusive approach
Authors: Остапйовська, Ірина
Ostapiovska, Iryna
Bibliographic description (Ukraine): Остапйовська І. Підготовка майбутніх учителів початкових класів до викладання математики в умовах інклюзивного підходу / І. Остапйовська // Педагогічний часопис Волині . – Луцьк : СНУ імені Лесі Українки, 2017. – №3 (6). – С. 68–73.
Issue Date: 2017
Date of entry: 13-Jul-2018
Publisher: Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українки
Keywords: інклюзивна освіта
початкова школа
навчання математики в інклюзивних класах
діти із особливими освітніми потребами
inclusive education
primary school
teaching mathematics in inclusive classes
children with special educational needs
Abstract: У статті актуалізовано поняття інклюзивного підходу в освіті та початковій школі. Досліджено умови, котрі дозволять ефективно викладати математику у інклюзивних класах початкової ланки загальноосвітньої школи. Детально проаналізовано якості, які необхідні майбутнім учителям початкових класів для успішного навчання математики учнів із особливими освітніми потребами, у даному контексті проаналізовано поняття «професійна готовність» та «інклюзивна компетентність». Коротко охарактеризовано педагогічні умови для успішної підготовки майбутніх учителів початкової ланки освіти до викладання математики в інклюзивних класах. Також окреслено перспективи дослідження у даному напрямі. The concept of inclusive approach in education and primary school is actualized in the article. The conditions that will allow to effectively teach mathematics in the inclusive classes of the primary level of the general education school are investigated. The qualities that are necessary for future primary school teachers to successfully teach mathematics to pupils with special educational needs are analyzed in detail, in this context the concepts of «professional readiness» and «inclusive competence» are analyzed. The pedagogical conditions, necessary for the successful preparation of future primary school teachers for the teaching of mathematics in inclusive classes are briefly described. Prospects for research in this direction are also outlined.
URI: http://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/14329
Content type: Article
Appears in Collections:Педагогічний часопис Волині, 2017, № 3(6)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Остапйовська -68-73.pdf558,12 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.