Please use this identifier to cite or link to this item:
https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/14329
Title: | Підготовка майбутніх учителів початкових класів до викладання математики в умовах інклюзивного підходу |
Authors: | Остапйовська, Ірина |
Bibliographic description (Ukraine): | Остапйовська І. Підготовка майбутніх учителів початкових класів до викладання математики в умовах інклюзивного підходу / І. Остапйовська // Педагогічний часопис Волині . – Луцьк : СНУ імені Лесі Українки, 2017. – №3 (6). – С. 68–73. |
Issue Date: | 2017 |
Date of entry: | 13-Jul-2018 |
Keywords: | інклюзивна освіта початкова школа навчання математики в інклюзивних класах діти із особливими освітніми потребами |
Abstract: | У статті актуалізовано поняття інклюзивного підходу в освіті та початковій школі. Досліджено умови, котрі дозволять ефективно викладати математику у інклюзивних класах початкової ланки загальноосвітньої школи. Детально проаналізовано якості, які необхідні майбутнім учителям початкових класів для успішного навчання математики учнів із особливими освітніми потребами, у даному контексті проаналізовано поняття «професійна готовність» та «інклюзивна компетентність». Коротко охарактеризовано педагогічні умови для успішної підготовки майбутніх учителів початкової ланки освіти до викладання математики в інклюзивних класах. Також окреслено перспективи дослідження у даному напрямі. The concept of inclusive approach in education and primary school is actualized in the article. The conditions that will allow to effectively teach mathematics in the inclusive classes of the primary level of the general education school are investigated. The qualities that are necessary for future primary school teachers to successfully teach mathematics to pupils with special educational needs are analyzed in detail, in this context the concepts of «professional readiness» and «inclusive competence» are analyzed. The pedagogical conditions, necessary for the successful preparation of future primary school teachers for the teaching of mathematics in inclusive classes are briefly described. Prospects for research in this direction are also outlined. |
URI: | http://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/14329 |
Content type: | Article |
Appears in Collections: | Педагогічний часопис Волині, 2017, № 3(6) |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.