Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/14329
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorОстапйовська, Ірина-
dc.contributor.authorOstapiovska, Iryna-
dc.date.accessioned2018-07-13T15:22:00Z-
dc.date.available2018-07-13T15:22:00Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationОстапйовська І. Підготовка майбутніх учителів початкових класів до викладання математики в умовах інклюзивного підходу / І. Остапйовська // Педагогічний часопис Волині . – Луцьк : СНУ імені Лесі Українки, 2017. – №3 (6). – С. 68–73.-
dc.identifier.urihttp://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/14329-
dc.description.abstractУ статті актуалізовано поняття інклюзивного підходу в освіті та початковій школі. Досліджено умови, котрі дозволять ефективно викладати математику у інклюзивних класах початкової ланки загальноосвітньої школи. Детально проаналізовано якості, які необхідні майбутнім учителям початкових класів для успішного навчання математики учнів із особливими освітніми потребами, у даному контексті проаналізовано поняття «професійна готовність» та «інклюзивна компетентність». Коротко охарактеризовано педагогічні умови для успішної підготовки майбутніх учителів початкової ланки освіти до викладання математики в інклюзивних класах. Також окреслено перспективи дослідження у даному напрямі. The concept of inclusive approach in education and primary school is actualized in the article. The conditions that will allow to effectively teach mathematics in the inclusive classes of the primary level of the general education school are investigated. The qualities that are necessary for future primary school teachers to successfully teach mathematics to pupils with special educational needs are analyzed in detail, in this context the concepts of «professional readiness» and «inclusive competence» are analyzed. The pedagogical conditions, necessary for the successful preparation of future primary school teachers for the teaching of mathematics in inclusive classes are briefly described. Prospects for research in this direction are also outlined.uk_UK
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherСхідноєвропейський національний університет імені Лесі Українки-
dc.subjectінклюзивна освітаuk_UK
dc.subjectпочаткова школаuk_UK
dc.subjectнавчання математики в інклюзивних класахuk_UK
dc.subjectдіти із особливими освітніми потребамиuk_UK
dc.subjectinclusive educationuk_UK
dc.subjectprimary schooluk_UK
dc.subjectteaching mathematics in inclusive classesuk_UK
dc.subjectchildren with special educational needsuk_UK
dc.titleПідготовка майбутніх учителів початкових класів до викладання математики в умовах інклюзивного підходуuk_UK
dc.title.alternativePreparation of future primary school teachers for the teaching of mathematics in an inclusive approachuk_UK
dc.typeArticleuk_UK
dc.identifier.udcУДК 378.011.3-051:[373.3.016:51]-
Розташовується у зібраннях:Педагогічний часопис Волині, 2017, № 3(6)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Остапйовська -68-73.pdf558,12 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.