Please use this identifier to cite or link to this item: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/13971
Title: Міжпредметні зв’язки в процесі засвоєння пішохідного туризму в старшій профільній школі
Other Titles: Interdisciplinary Links While Mastering Tourism in a Specialized Senior Secondary School
Authors: Войтович, Ірина Миколаївна
Войтович, Василь Миколайович
Іваніцький, Роман Богданович
Петрович, Вікторія Володимирівна
Voitovych, Iryna
Voitovych, Vasyl
Ivanytskyi, Roman
Petrovych, Viktoria
Bibliographic description (Ukraine): Войтович І. М. Міжпредметні зв’язки в процесі засвоєння пішохідного туризму в старшій профільній школі / Ірина Войтович, Василь Войтович, Роман Іваніцький, Вікторія Петрович // Молодіжний науковий вісник Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки. Фізичне виховання і спорт : журнал / уклад. А. В. Цьось, А. І. Альошина. – Луцьк, 2017. − Вип. 27. – С. 80-85.
Issue Date: 2017
Date of entry: 23-Apr-2018
Publisher: Східноєвропейський національний університет ім. Лесі Українки
Keywords: міжпредметні зв’язки
профільне навчання
пішохідний туризм
курси за вибором
спортивний напрям
interdisciplinary links
profile education
tourism
elective courses
sport direction
Abstract: За даними літературних джерел, питання формування міжпредметних зв’язків у процесі профільного навчання піднімалося науковцями неодноразово, однак з’ясовано, що їх налагодження під час вивчення туризму на профільному рівні не розглядалося. Завдання дослідження включали аналіз інформацію щодо забезпечення міжпредметних зв’язків у процесі навчання за спортивним напрямом, розробку та апробацію схеми реалізації міжпредметних зв’язків під час упровадженні профільного навчання пішохідного туризму в старшій школі. У статті теоретично обґрунтовано налагодження міжпредметних зв’язків у процесі засвоєння старшокласниками пішохідного туризму на профільному рівні. Подано низку навчальних дисциплін і певні розділи їх навчального матеріалу, які можуть розширити спеціальні знання, уміння й навички старшокласників, котрі вивчають пішохідний туризм на профільному рівні. Викладено схему забезпечення міжпредметних зв’язків у процесі впровадження профільного навчання пішохідного туризму в старшій школі. Наведено перелік курсів за вибором, котрі поглиблюють рівень спеціальних знань тих старшокласників, які виявили бажання аналізувати туризм на профільному рівні. Апробація підтвердила ефективність таких напрацювань. According to literary sources, many scholars have raised the question of interdisciplinary links formation during the profile education. Nevertheless, it was revealed that establishing of these links while mastering tourism on the profile level was not studied. Research objectives included analysis of information regarding ensuring interdisciplinary links in the process of sport education, elaboration and approbation of the scheme for the implementation of interdisciplinary links while adopting the specialized classes on tourism in a senior secondary school. In the article, establishing of interdisciplinary links in the process of mastering tourism by senior pupils is theoretically justified. Range of educational disciplines is presented as well as several chapters of their educational material that can increase specialized knowledge and skills of senior pupils who study tourism on the profile level. The scheme of ensuring interdisciplinary links formation while adopting the tourism oriented education in a senior secondary school is given. The list of elective courses that enhance specialized knowledge level of senior pupils who expressed interest to study tourism on the profile level is presented. Approbation made it possible to confirm the effectiveness of the obtained results.
URI: http://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/13971
Content type: Article
Appears in Collections:Молодіжний науковий вісник Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки, 2017, № 27

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Iryna Voitovych, Vasyl Voitovych, Roman Ivanytskyi, Viktoria Petrovych.pdfОсновна стаття328,47 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.