Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/13971
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorВойтович, Ірина Миколаївна-
dc.contributor.authorВойтович, Василь Миколайович-
dc.contributor.authorІваніцький, Роман Богданович-
dc.contributor.authorПетрович, Вікторія Володимирівна-
dc.contributor.authorVoitovych, Iryna-
dc.contributor.authorVoitovych, Vasyl-
dc.contributor.authorIvanytskyi, Roman-
dc.contributor.authorPetrovych, Viktoria-
dc.date.accessioned2018-04-23T09:54:27Z-
dc.date.available2018-04-23T09:54:27Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationВойтович І. М. Міжпредметні зв’язки в процесі засвоєння пішохідного туризму в старшій профільній школі / Ірина Войтович, Василь Войтович, Роман Іваніцький, Вікторія Петрович // Молодіжний науковий вісник Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки. Фізичне виховання і спорт : журнал / уклад. А. В. Цьось, А. І. Альошина. – Луцьк, 2017. − Вип. 27. – С. 80-85.uk_UK
dc.identifier.otherУДК 37.037-
dc.identifier.urihttp://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/13971-
dc.description.abstractЗа даними літературних джерел, питання формування міжпредметних зв’язків у процесі профільного навчання піднімалося науковцями неодноразово, однак з’ясовано, що їх налагодження під час вивчення туризму на профільному рівні не розглядалося. Завдання дослідження включали аналіз інформацію щодо забезпечення міжпредметних зв’язків у процесі навчання за спортивним напрямом, розробку та апробацію схеми реалізації міжпредметних зв’язків під час упровадженні профільного навчання пішохідного туризму в старшій школі. У статті теоретично обґрунтовано налагодження міжпредметних зв’язків у процесі засвоєння старшокласниками пішохідного туризму на профільному рівні. Подано низку навчальних дисциплін і певні розділи їх навчального матеріалу, які можуть розширити спеціальні знання, уміння й навички старшокласників, котрі вивчають пішохідний туризм на профільному рівні. Викладено схему забезпечення міжпредметних зв’язків у процесі впровадження профільного навчання пішохідного туризму в старшій школі. Наведено перелік курсів за вибором, котрі поглиблюють рівень спеціальних знань тих старшокласників, які виявили бажання аналізувати туризм на профільному рівні. Апробація підтвердила ефективність таких напрацювань. According to literary sources, many scholars have raised the question of interdisciplinary links formation during the profile education. Nevertheless, it was revealed that establishing of these links while mastering tourism on the profile level was not studied. Research objectives included analysis of information regarding ensuring interdisciplinary links in the process of sport education, elaboration and approbation of the scheme for the implementation of interdisciplinary links while adopting the specialized classes on tourism in a senior secondary school. In the article, establishing of interdisciplinary links in the process of mastering tourism by senior pupils is theoretically justified. Range of educational disciplines is presented as well as several chapters of their educational material that can increase specialized knowledge and skills of senior pupils who study tourism on the profile level. The scheme of ensuring interdisciplinary links formation while adopting the tourism oriented education in a senior secondary school is given. The list of elective courses that enhance specialized knowledge level of senior pupils who expressed interest to study tourism on the profile level is presented. Approbation made it possible to confirm the effectiveness of the obtained results.uk_UK
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherСхідноєвропейський національний університет ім. Лесі Українкиuk_UK
dc.subjectміжпредметні зв’язкиuk_UK
dc.subjectпрофільне навчанняuk_UK
dc.subjectпішохідний туризмuk_UK
dc.subjectкурси за виборомuk_UK
dc.subjectспортивний напрямuk_UK
dc.subjectinterdisciplinary linksuk_UK
dc.subjectprofile educationuk_UK
dc.subjecttourismuk_UK
dc.subjectelective coursesuk_UK
dc.subjectsport directionuk_UK
dc.titleМіжпредметні зв’язки в процесі засвоєння пішохідного туризму в старшій профільній школіuk_UK
dc.title.alternativeInterdisciplinary Links While Mastering Tourism in a Specialized Senior Secondary Schooluk_UK
dc.typeArticleuk_UK
Розташовується у зібраннях:Молодіжний науковий вісник Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки, 2017, № 27

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Iryna Voitovych, Vasyl Voitovych, Roman Ivanytskyi, Viktoria Petrovych.pdfОсновна стаття328,47 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.