Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/13968
Назва: Професійно-прикладна фізична підготовка студентів медичних коледжів
Інші назви: Professionally Applied Physical Training of Students of Medical Colleges
Автори: Римик, Роман Васильович
Маланюк, Любомир Богданович
Rymyk, Roman
Malaniuk, Liubomyr
Бібліографічний опис: Римик Р. В. Професійно-прикладна фізична підготовка студентів медичних коледжів / Роман Римик, Любомир Маланюк // Молодіжний науковий вісник Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки. Фізичне виховання і спорт : журнал / уклад. А. В. Цьось, А. І. Альошина. – Луцьк, 2017. − Вип. 27. – С. 65-71.
Дата публікації: 2017
Дата внесення: 23-кві-2018
Видавництво: Східноєвропейський національний університет ім. Лесі Українки
Теми: професійно-прикладна фізична підготовка
професійно важливі якості
психомоторні якості
соматичне здоров’я
фізична підготовленість
professionally applied physical training
professionally important qualities
psychomotor quality
somatic health
physical preparedness
Короткий огляд (реферат): Професійно-прикладна фізична підготовка в навчальних закладах є складовою частиною підготовки студентів, що розвиває потрібні фізичні якості, навички й функції організму. Мета дослідження – виявити професійно важливі якості студентів медичного коледжу й визначити зміст їхньої професійно-прикладної фізичної підготовки. Дослідження проводили на базі Івано-Франківського базового медичного коледжу, обстежували студентів (дівчата) 2–3 курсів у кількості 125 осіб. Визначено, що поряд із моральними, естетичними, інтелектуальними якостями важливе значення має здатність до переключення, концентрації, розподілу уваги; тонка зорова, слухова, тактильна чутливості; здатність швидко реагувати на мінливу ситуацію; спритність рук; силова витривалість м’язів рук, спини, ніг; здатність переносити значні фізичні навантаження. Виявлено, що 2/3 студентів не ведуть здоровий спосіб життя. Не виявлено жодної студентки з високим рівнем соматичного здоров’я, безпечний рівень здоров’я є лише в 5 % осіб. Результати психомоторних досліджень свідчать, що більшість обстежених студентів досягли середніх рівнів за всіма показниками професійно важливих якостей. На основі досліджень розроблено методичні рекомендації щодо впровадження ППФП у навчальний процес медичного коледжу з підбором відповідних форм, засобів, методик та педагогічних умов їх реалізації. Professionally applied physical training in educational institutions is a component of training of students, developing the necessary physical qualities, skills and functions of the body. The objective of the study is to identify the professionally important qualities of students at a medical college and to determine the content of their vocational and applied physical training. The research was conducted on the basis of the Ivano-Frankivsk Basic Medical College, 125 students (girls) of the 2nd–3rd years of studying were surveyed. It is determined that along with moral, aesthetic, intellectual qualities the ability to switch, concentrate, distribute attention is important; thin visual, auditory, tactile sensitivity; the ability to respond quickly to a changing situation; legerdemain; strength endurance of the muscles of hands, back and legs; the ability to withstand significant physical activity. It is found out that 2/3 of students do not lead healthy lifestyle. There was no student with a high level of physical health, only 5 % of people had a safe level of health. The results of psychomotor studies indicate that most of the surveyed students attained average levels in all indicators of professionally important qualities. On the basis of the research, methodological recommendations for the implementation of PPFP in the educational process of a medical college with the selection of appropriate forms, methods, methodologies and pedagogical conditions for their implementation were developed.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/13968
Тип вмісту: Article
Розташовується у зібраннях:Молодіжний науковий вісник Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки, 2017, № 27

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Roman Rymyk, Liubomyr Malaniuk.pdfОсновна стаття323,75 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.