Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/13968
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorРимик, Роман Васильович-
dc.contributor.authorМаланюк, Любомир Богданович-
dc.contributor.authorRymyk, Roman-
dc.contributor.authorMalaniuk, Liubomyr-
dc.date.accessioned2018-04-23T09:15:17Z-
dc.date.available2018-04-23T09:15:17Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationРимик Р. В. Професійно-прикладна фізична підготовка студентів медичних коледжів / Роман Римик, Любомир Маланюк // Молодіжний науковий вісник Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки. Фізичне виховання і спорт : журнал / уклад. А. В. Цьось, А. І. Альошина. – Луцьк, 2017. − Вип. 27. – С. 65-71.uk_UK
dc.identifier.otherУДК: 796:015:377.1-
dc.identifier.urihttp://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/13968-
dc.description.abstractПрофесійно-прикладна фізична підготовка в навчальних закладах є складовою частиною підготовки студентів, що розвиває потрібні фізичні якості, навички й функції організму. Мета дослідження – виявити професійно важливі якості студентів медичного коледжу й визначити зміст їхньої професійно-прикладної фізичної підготовки. Дослідження проводили на базі Івано-Франківського базового медичного коледжу, обстежували студентів (дівчата) 2–3 курсів у кількості 125 осіб. Визначено, що поряд із моральними, естетичними, інтелектуальними якостями важливе значення має здатність до переключення, концентрації, розподілу уваги; тонка зорова, слухова, тактильна чутливості; здатність швидко реагувати на мінливу ситуацію; спритність рук; силова витривалість м’язів рук, спини, ніг; здатність переносити значні фізичні навантаження. Виявлено, що 2/3 студентів не ведуть здоровий спосіб життя. Не виявлено жодної студентки з високим рівнем соматичного здоров’я, безпечний рівень здоров’я є лише в 5 % осіб. Результати психомоторних досліджень свідчать, що більшість обстежених студентів досягли середніх рівнів за всіма показниками професійно важливих якостей. На основі досліджень розроблено методичні рекомендації щодо впровадження ППФП у навчальний процес медичного коледжу з підбором відповідних форм, засобів, методик та педагогічних умов їх реалізації. Professionally applied physical training in educational institutions is a component of training of students, developing the necessary physical qualities, skills and functions of the body. The objective of the study is to identify the professionally important qualities of students at a medical college and to determine the content of their vocational and applied physical training. The research was conducted on the basis of the Ivano-Frankivsk Basic Medical College, 125 students (girls) of the 2nd–3rd years of studying were surveyed. It is determined that along with moral, aesthetic, intellectual qualities the ability to switch, concentrate, distribute attention is important; thin visual, auditory, tactile sensitivity; the ability to respond quickly to a changing situation; legerdemain; strength endurance of the muscles of hands, back and legs; the ability to withstand significant physical activity. It is found out that 2/3 of students do not lead healthy lifestyle. There was no student with a high level of physical health, only 5 % of people had a safe level of health. The results of psychomotor studies indicate that most of the surveyed students attained average levels in all indicators of professionally important qualities. On the basis of the research, methodological recommendations for the implementation of PPFP in the educational process of a medical college with the selection of appropriate forms, methods, methodologies and pedagogical conditions for their implementation were developed.uk_UK
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherСхідноєвропейський національний університет ім. Лесі Українкиuk_UK
dc.subjectпрофесійно-прикладна фізична підготовкаuk_UK
dc.subjectпрофесійно важливі якостіuk_UK
dc.subjectпсихомоторні якостіuk_UK
dc.subjectсоматичне здоров’яuk_UK
dc.subjectфізична підготовленістьuk_UK
dc.subjectprofessionally applied physical traininguk_UK
dc.subjectprofessionally important qualitiesuk_UK
dc.subjectpsychomotor qualityuk_UK
dc.subjectsomatic healthuk_UK
dc.subjectphysical preparednessuk_UK
dc.titleПрофесійно-прикладна фізична підготовка студентів медичних коледжівuk_UK
dc.title.alternativeProfessionally Applied Physical Training of Students of Medical Collegesuk_UK
dc.typeArticleuk_UK
Розташовується у зібраннях:Молодіжний науковий вісник Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки, 2017, № 27

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Roman Rymyk, Liubomyr Malaniuk.pdfОсновна стаття323,75 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.