Please use this identifier to cite or link to this item: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/13797
Title: Психофізіологічні аспекти переходу до інклюзивного навчання дітей із порушеннями зору
Other Titles: Psychophysiological aspects of the transition to inclusive education of children with visual impairments
Authors: Стасюк, Людмила
Слюсар, Марина
Stasiuk, L.
Slusar, M.
Bibliographic description (Ukraine): Стасюк, Л. Психофізіологічні аспекти переходу до інклюзивного навчання дітей із порушеннями зору / Л. Стасюк, М. Слюсар // Науковий вісник Східноєвропейського національного університету ім. Лесі Українки. Серія : Педагогічні науки / Східноєвроп. нац. ун-т ім. Лесі Українки ; [редкол.: І. О. Смолюк та ін.]. - Луцьк, 2017. - № 1 (350) : Серія : Педагогічні науки. - С. 179-184.
Issue Date: 2017
Date of entry: 17-Mar-2018
Publisher: Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українки
Keywords: інклюзивне навчання
порушення зору
диференційований підхід
корекційно-педагогічний вплив
соціалізація
інтеграція
inclusive education
visual impairment
a differentiated approach
remedial teaching effect
socialization
integration
Abstract: У статті обгрунтовано актуальність проблеми навчання дітей молодшого шкільного віку з порушеннями зору. Зосереджено увагу на неоднозначності відношення суспільства до ідеї інклюзивного навчання і нерозумінні деякими вчителями перспектив впровадження нової форми навчання для успішної інтеграції і соціалізації таких дітей в соціокультурний простір. The article rightly relevance of teaching primary school children with visual impairments. The emphasis on social ambiguity related to the idea of inclusive education and lack of understanding of some teachers perspectives of new forms of training for a successful integration and socialization of children in socio-cultural space.
URI: http://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/13797
Content type: Article
Appears in Collections:Серія "Педагогічні науки", 2017, № 1 (350)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Стасюк, Слюсар_152-157.pdf526,4 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.