Please use this identifier to cite or link to this item: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/13788
Title: Освітнє середовище навчального закладу як детермінанта розвитку професійного потенціалу майбутнього вихователя
Other Titles: Educational environment of educational institute as the determinant of development of professional potential of future educator
Authors: Семенов, Олександр
Ємчик, Олександра
Semenov, O.
Iemchyk, O.
Bibliographic description (Ukraine): Семенов, О. Освітнє середовище навчального закладу як детермінанта розвитку професійного потенціалу майбутнього вихователя / О. Семенов, О. Ємчик // Науковий вісник Східноєвропейського національного університету ім. Лесі Українки. Серія : Педагогічні науки / Східноєвроп. нац. ун-т ім. Лесі Українки ; [редкол.: І. О. Смолюк та ін.]. - Луцьк, 2017. - № 1 (350) : Серія : Педагогічні науки. - С. 102-109
Issue Date: 2017
Date of entry: 16-Mar-2018
Publisher: Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українки
Keywords: освітнє середовище
компоненти освітнього середовища
освітнє середовище вищого навчального закладу
умови освітнього середовища
educational environment
components of educational environment
educational environment of higher educational institute
conditions of educational environment
Abstract: Статтю присвячено проблемі створення освітнього середовища вищого навчального закладу, котре постає як певна система умов-ресурсів, які забезпечують якісну фахову освіту особистості. Такий підхід дає змогу трактувати умови та можливості освітнього середовища у якості чинника, що впливає на формування та розвиток професійних якостей особистості майбутнього фахівця. Враховуючи та змінюючи їх можна здійснювати прямий вплив на освітній процес та його результати. Автори розглядають освітнє середовище як детермінанту становлення професіоналізму майбутнього фахівця у процесі професійної підготовки у вищому навчальному закладі. Відмічено, що розвиток творчого потенціалу магістрів дошкільної освіти потребує організації відповідного освітнього середовища у вищому навчальному закладі, успішність та ефективність організації якого залежить від реалізації трьох його основних компонентів: інформаційно-змістового (зміст освітньої діяльності); особистісного (учасники освітнього процесу) та організаційно-діяльнісного (форми, методи та засоби освітньої діяльності). The article deals with the problem of the creating of educational environment of higher educational institute, which appeals as some kind of system of conditions and sources for providing of qualitative professional education of personality. This approach allows interpreting the conditions and opportunities of educational environment as the factor, which influences to the forming and development of professional abilities of personality of future specialist. By considering and changing it we can exert direct influence on the educational process and its results. Authors consider educational environment as the determinant of incipience of the professionalism of future specialist in the process of professional preparation in the higher educational institute. There also marked, that the development of creative potential of masters of preschool education also needs the organization of the special creative educational environment in the higher educational institute. There is determined, that the progress and effectiveness of its organization straightly depends on realization of three main components: informational-content (content of educational activities); personal (all participants of educational process) and organizational and actively (forms, methods and means of educational activities).
URI: http://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/13788
Content type: Article
Appears in Collections:Серія "Педагогічні науки", 2017, № 1 (350)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Семенов, Ємчик_91-97.pdf529,73 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.