Please use this identifier to cite or link to this item:
https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/13760| Title: | Казкотерапія як інноваційна здоров'язбережувальна технологія у просторі сучасного дошкільного закладу |
| Other Titles: | Author's tale as innovative health safety technology in the space of modern preschool agency |
| Authors: | Замелюк, Марія Zamelyuk, M. |
| Bibliographic description (Ukraine): | Замелюк М. Казкотерапія як інноваційна здоров'язбережувальна технологія у просторі сучасного дошкільного закладу / М. Замелюк // Науковий вісник СНУ імені Лесі Українки. Серія : Педагогічні науки. – Луцьк, 2017. – № 2(351). – С. 14–19. |
| Issue Date: | 2017 |
| Date of entry: | 15-Mar-2018 |
| Publisher: | Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українки |
| Keywords: | здоров'я здоров'я збережувальні технології казкотерапія навчально-виховний процес дошкільного закладу діти дошкільного віку health health-saving technologies fairy-tale therapy educational-educational process of preschool institutions children of preschool age |
| Abstract: | У статті проаналізовано психолого-педагогічний потенціал казкотерапії як ефективної здоров‟язбережувальні технології, виховання і особистісного розвитку дитини дошкільного віку. Охарактеризовано види казок, що використовуються у казкотерапії щодо специфіки їх застосування у навчально-виховному процесі дошкільного закладу. The article analyzes the psychological and pedagogical potential of the speaker therapy as an effective health-preserving technology, education and personal development of a child of preschool age. The types of fairy tales used in the treatise on the specifics of their use in the educational process of the pre-school institution are described. |
| URI: | http://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/13760 |
| Content type: | Article |
| Appears in Collections: | Серія "Педагогічні науки", 2017, № 2 (351) |
Files in This Item:
| File | Description | Size | Format | |
|---|---|---|---|---|
| Замелюк_14-19.pdf | 245,07 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.