Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/13619
Назва: Феномени здоров’я та здоров’язбереження молоді в контексті сучасних наукових поглядів
Автори: Малишева, Леся
Бібліографічний опис: Малишева Л. Феномени здоров’я та здоров’язбереження молоді в контексті сучасних наукових поглядів / Л. Малишева // Педагогічний часопис Волині : науковий журнал. – Луцьк : СНУ імені Лесі Українки, 2017. – №4(7). – С. 18-23.
Дата публікації: 2017
Дата внесення: 1-лют-2018
Теми: здоров’я
фізичне здоров’я
психічне здоров’я
соціальне здоров’я
здоров’язбереження
суб’єктивні та об’єктивні причини
оздоровча життєва позиція
Серія/номер: Теоретико-методологічні аспекти освіти в контексті розвитку суспільства;3
Короткий огляд (реферат): У статті розглядається й уточнюється сутність понять: «здоров’я», «здоров’язбереження», які мають взаємообумовлювальний характер, значну кількість трактувань, тому й зміст їх постійно наповнюється різними смисловими відтінками, обумовленими новим досвідом ставлення людей до власного здоров’я. Встановлено передумови формування здорового способу життя, а також суб’єктивні та об’єктивні причини необхідності формування здорового способу життя у системі виховних цінностей сучасної молоді. The article considers and clarifies the essence of the concepts: «health», «health preservation», which have a mutually controversial nature, a considerable number of interpretations, and therefore their content is constantly filled with different emotional shades, conditioned by new experience of people's attitude towards their own health. The author noted that a broad and diverse interpretation of the notion of health leads to the emergence of certain difficulties in its understanding; numerous definitions are usually non-adjacent, and the very meaning of health becomes variable, variable, diverse and practically not fixed within its limits. Health is be considered as a harmonious combination of the integral state, only the integrity of physical, mental, social and spiritual health is achieved comprehensively; neither side is an end in itself. They interact, mutually enrich and serve the solution of one common task - the comprehensive and harmonious development of the individual. The preconditions for the formation of a healthy lifestyle, as well as the subjective and objective reasons for the need to form a healthy lifestyle in the system of educational values of modern youth in general and teachers in the post office of the school in particular. They are responsible to provide health-preserving character of the educational process of the institution of education on the principles of «health-saving pedagogy» as a pedagogical system, in the center of which the highest value is the health of each student.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/13619
Тип вмісту: Article
Розташовується у зібраннях:Педагогічний часопис Волині, 2017, № 4(7)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
18-23.pdf433,44 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.