Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/13619
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМалишева, Леся-
dc.date.accessioned2018-02-01T19:13:25Z-
dc.date.available2018-02-01T19:13:25Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.issn2415-8143-
dc.identifier.urihttp://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/13619-
dc.descriptionМалишева Л. Феномени здоров’я та здоров’язбереження молоді в контексті сучасних наукових поглядів / Л. Малишева // Педагогічний часопис Волині : науковий журнал. – Луцьк : СНУ імені Лесі Українки, 2017. – №4(7). – С. 18-23.uk_UK
dc.description.abstractУ статті розглядається й уточнюється сутність понять: «здоров’я», «здоров’язбереження», які мають взаємообумовлювальний характер, значну кількість трактувань, тому й зміст їх постійно наповнюється різними смисловими відтінками, обумовленими новим досвідом ставлення людей до власного здоров’я. Встановлено передумови формування здорового способу життя, а також суб’єктивні та об’єктивні причини необхідності формування здорового способу життя у системі виховних цінностей сучасної молоді. The article considers and clarifies the essence of the concepts: «health», «health preservation», which have a mutually controversial nature, a considerable number of interpretations, and therefore their content is constantly filled with different emotional shades, conditioned by new experience of people's attitude towards their own health. The author noted that a broad and diverse interpretation of the notion of health leads to the emergence of certain difficulties in its understanding; numerous definitions are usually non-adjacent, and the very meaning of health becomes variable, variable, diverse and practically not fixed within its limits. Health is be considered as a harmonious combination of the integral state, only the integrity of physical, mental, social and spiritual health is achieved comprehensively; neither side is an end in itself. They interact, mutually enrich and serve the solution of one common task - the comprehensive and harmonious development of the individual. The preconditions for the formation of a healthy lifestyle, as well as the subjective and objective reasons for the need to form a healthy lifestyle in the system of educational values of modern youth in general and teachers in the post office of the school in particular. They are responsible to provide health-preserving character of the educational process of the institution of education on the principles of «health-saving pedagogy» as a pedagogical system, in the center of which the highest value is the health of each student.uk_UK
dc.description.sponsorshipСхідноєвропейський національний університет імені Лесі Українкиuk_UK
dc.language.isoukuk_UK
dc.relation.ispartofseriesТеоретико-методологічні аспекти освіти в контексті розвитку суспільства;3-
dc.subjectздоров’яuk_UK
dc.subjectфізичне здоров’яuk_UK
dc.subjectпсихічне здоров’яuk_UK
dc.subjectсоціальне здоров’яuk_UK
dc.subjectздоров’язбереженняuk_UK
dc.subjectсуб’єктивні та об’єктивні причиниuk_UK
dc.subjectоздоровча життєва позиціяuk_UK
dc.subjecthealthuk_UK
dc.subjectphysical healthuk_UK
dc.subjectmental healthuk_UK
dc.subjectsocial healthuk_UK
dc.subjecthealthcareuk_UK
dc.subjectsubjective and objective reasonsuk_UK
dc.subjecthealth-improving life positionuk_UK
dc.titleФеномени здоров’я та здоров’язбереження молоді в контексті сучасних наукових поглядівuk_UK
dc.title.alternativeThe health and health phenomena of young people in the context of modern scientific perspectivesuk_UK
dc.typeArticleuk_UK
Розташовується у зібраннях:Педагогічний часопис Волині, 2017, № 4(7)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Малишева-18-23.pdf433,44 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.