Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/13290
Назва: | Особливості розвитку толерантної особистості у період становлення інклюзивної освіти |
Автори: | Кузава, Ірина Кайдалова, Галина |
Бібліографічний опис: | Кузава І., Кайдалова Г. Особливості розвитку толерантної особистості у період становлення інклюзивної освіти / І. Кузава, Г. Кайдалова // Педагогічний часопис Волині : науковий журнал. – Луцьк : СНУ імені Лесі Українки, 2017. – №2(5). – С. 130-136. |
Дата публікації: | 2017 |
Дата внесення: | 10-жов-2017 |
Видавництво: | Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українки |
Теми: | толерантність інклюзивна освіта особистість сучасне суспільство виховання толерантності |
Короткий огляд (реферат): | У статті розглядається проблема розвитку толерантної особистості у сучасному суспільстві, визначається її цінність під час запровадження інклюзивної освіти. Наведено різні підходи до розуміння поняття толерантності: філософський, психологічний, медико-біологічний, політологічний, соціологічний та педагогічний. Окрема увага звертається на особистості, котрі демонструють удавану або уявну толерантність, що досить часто зустрічається у сучасному суспільстві. Відмічено, що у сучасних умовах саме інклюзивна освіта є одним із ефективних засобів попередження нетерпимості та допомагає коригувати психофізичний розвиток. Зазначено, що для зміни суспільного ставлення до осіб із психофізичними порушеннями потрібно формувати правильну суспільну позицію вже у ранньому віці через відкритість діалогу щодо поширення цінностей толерантності та проявів байдужості у суспільстві. Узагальнено, що виховання толерантності у школярів є важливим завданням загальноосвітнього навчального закладу, основна мета якого – сформувати моральне обличчя кожного учня. Наголошується на цінності проведення загальношкільних свят в честь толерантності із залученням родини. The article examines the problem of development the tolerant personality in modern society, determined its value during the implementation of inclusive education. There were characterized different approaches to understanding the concept of tolerance: philosophical, psychological, medical and biological, political, sociological and pedagogical. Special attention is paid to the moment that those personalities who demonstrate apparent or seeming tolerance is quite common in today's society. It is noted that inclusive education is one of the most effective means of preventing the intolerance which helps correct psychophysical development in the present conditions. All people should form the correct social position at an early age through open dialogue on spreading the values of tolerance and avert indifference manifestations in society. It can change social attitudes towards people with mental and physical disorders. Generally, upbringing of tolerance in schoolchildren is one of the most important tasks of an educational institution, whose main purpose – to form the moral character of each pupil. Emphasized that it is very interesting and important to hold school holidays like “International Day for Tolerance” involving family. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/13290 |
Тип вмісту: | Article |
Розташовується у зібраннях: | Педагогічний часопис Волині, 2017, № 2(5) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
130-136.pdf | 427,99 kB | Adobe PDF | Переглянути/відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.