Please use this identifier to cite or link to this item: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/13285
Title: Музичне виховання як невід’ємний чинник гармонійного розвитку дітей дошкільного віку
Other Titles: Musical education as an essential factor in the harmonious development of preschool children
Authors: Гац, Георгій
Добринюк, Любов
Hats, Heorhii
Dobryniuk, Liubov
Bibliographic description (Ukraine): Гац, Г. Музичне виховання як невід’ємний чинник гармонійного розавитку дітей дошкільного віку / Г. Гац, Л. Добринюк // Педагогічний часопис Волині. - 2017. - № 2. - С. 21-26. - Бібліогр.: 12 назв.
Issue Date: 2017
Date of entry: 10-Oct-2017
Publisher: Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українки
Keywords: музика
музичне мистецтво
музичне виховання
всебічно розвинена особистість
емоційний вплив
розвиток дітей
музичні вправи та ігри
дошкільний вік
music
musical art
music education
fully developed personality
emotional impact
child development
musical activities and games
preschool age
Abstract: У статті розкрито проблему формування всебічно розвиненої особистості засобами музичного мистецтва. На основі нормативних документів визначено, що ставленню дітей до музики приділяється особлива увага. Розглянуто вплив музики на роботу півкуль головного мозку, на логіко-математичний та мовленнєвий розвиток, її значення для малювання та письма. Проаналізовано роботи науковців та видатних педагогів. Окреслено концепції музичного виховання у світовій педагогіці, а саме – Марії Монтессорі, Карла Орфа, Еміля Жак-Далькроза та Сініті Судзукі. Доведено, що наявність музики у навчально-виховному процесі відкриває можливості для гармонійного розвитку дітей дошкільного віку. In the article the problem of forming a fully developed personality means music. On the basis of regulations determined that the ratio of children to music special attention. The influence of music on the work of the cerebral hemispheres, the logical-mathematical and verbal development, its importance for drawing and writing. The analysis of psychological studies of outstanding teachers. Outlined the concept of music education pedagogy in the world - namely, Maria Montessori, Carl Orff, Emile Jacques-Dalcroze and Suzuki Siniti. It has been proved that the presence of music in the educational process opens opportunities for the harmonious development of preschool children.
URI: http://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/13285
Content type: Article
Appears in Collections:Педагогічний часопис Волині, 2017, № 2(5)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
21-26.pdf1,19 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.