Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/13285
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГац, Георгій-
dc.contributor.authorДобринюк, Любов-
dc.contributor.authorHats, Heorhii-
dc.contributor.authorDobryniuk, Liubov-
dc.date.accessioned2017-10-10T17:43:17Z-
dc.date.available2017-10-10T17:43:17Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationГац, Г. Музичне виховання як невід’ємний чинник гармонійного розавитку дітей дошкільного віку / Г. Гац, Л. Добринюк // Педагогічний часопис Волині. - 2017. - № 2. - С. 21-26. - Бібліогр.: 12 назв.-
dc.identifier.urihttp://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/13285-
dc.description.abstractУ статті розкрито проблему формування всебічно розвиненої особистості засобами музичного мистецтва. На основі нормативних документів визначено, що ставленню дітей до музики приділяється особлива увага. Розглянуто вплив музики на роботу півкуль головного мозку, на логіко-математичний та мовленнєвий розвиток, її значення для малювання та письма. Проаналізовано роботи науковців та видатних педагогів. Окреслено концепції музичного виховання у світовій педагогіці, а саме – Марії Монтессорі, Карла Орфа, Еміля Жак-Далькроза та Сініті Судзукі. Доведено, що наявність музики у навчально-виховному процесі відкриває можливості для гармонійного розвитку дітей дошкільного віку. In the article the problem of forming a fully developed personality means music. On the basis of regulations determined that the ratio of children to music special attention. The influence of music on the work of the cerebral hemispheres, the logical-mathematical and verbal development, its importance for drawing and writing. The analysis of psychological studies of outstanding teachers. Outlined the concept of music education pedagogy in the world - namely, Maria Montessori, Carl Orff, Emile Jacques-Dalcroze and Suzuki Siniti. It has been proved that the presence of music in the educational process opens opportunities for the harmonious development of preschool children.uk_UK
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherСхідноєвропейський національний університет імені Лесі Українки-
dc.subjectмузикаuk_UK
dc.subjectмузичне мистецтвоuk_UK
dc.subjectмузичне вихованняuk_UK
dc.subjectвсебічно розвинена особистістьuk_UK
dc.subjectемоційний впливuk_UK
dc.subjectрозвиток дітейuk_UK
dc.subjectмузичні вправи та ігриuk_UK
dc.subjectдошкільний вікuk_UK
dc.subjectmusicuk_UK
dc.subjectmusical artuk_UK
dc.subjectmusic educationuk_UK
dc.subjectfully developed personalityuk_UK
dc.subjectemotional impactuk_UK
dc.subjectchild developmentuk_UK
dc.subjectmusical activities and gamesuk_UK
dc.subjectpreschool ageuk_UK
dc.titleМузичне виховання як невід’ємний чинник гармонійного розвитку дітей дошкільного вікуuk_UK
dc.title.alternativeMusical education as an essential factor in the harmonious development of preschool childrenuk_UK
dc.typeArticleuk_UK
dc.identifier.udcУДК 373.21.017.92:78-
Розташовується у зібраннях:Педагогічний часопис Волині, 2017, № 2(5)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
21-26.pdf1,19 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.