Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/13285
Назва: Музичне виховання як невід’ємний чинник гармонійного розвитку дітей дошкільного віку
Інші назви: Musical education as an essential factor in the harmonious development of preschool children
Автори: Гац, Георгій
Добринюк, Любов
Hats, Heorhii
Dobryniuk, Liubov
Бібліографічний опис: Гац, Г. Музичне виховання як невід’ємний чинник гармонійного розавитку дітей дошкільного віку / Г. Гац, Л. Добринюк // Педагогічний часопис Волині. - 2017. - № 2. - С. 21-26. - Бібліогр.: 12 назв.
Дата публікації: 2017
Дата внесення: 10-жов-2017
Видавництво: Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українки
Теми: музика
музичне мистецтво
музичне виховання
всебічно розвинена особистість
емоційний вплив
розвиток дітей
музичні вправи та ігри
дошкільний вік
music
musical art
music education
fully developed personality
emotional impact
child development
musical activities and games
preschool age
Короткий огляд (реферат): У статті розкрито проблему формування всебічно розвиненої особистості засобами музичного мистецтва. На основі нормативних документів визначено, що ставленню дітей до музики приділяється особлива увага. Розглянуто вплив музики на роботу півкуль головного мозку, на логіко-математичний та мовленнєвий розвиток, її значення для малювання та письма. Проаналізовано роботи науковців та видатних педагогів. Окреслено концепції музичного виховання у світовій педагогіці, а саме – Марії Монтессорі, Карла Орфа, Еміля Жак-Далькроза та Сініті Судзукі. Доведено, що наявність музики у навчально-виховному процесі відкриває можливості для гармонійного розвитку дітей дошкільного віку. In the article the problem of forming a fully developed personality means music. On the basis of regulations determined that the ratio of children to music special attention. The influence of music on the work of the cerebral hemispheres, the logical-mathematical and verbal development, its importance for drawing and writing. The analysis of psychological studies of outstanding teachers. Outlined the concept of music education pedagogy in the world - namely, Maria Montessori, Carl Orff, Emile Jacques-Dalcroze and Suzuki Siniti. It has been proved that the presence of music in the educational process opens opportunities for the harmonious development of preschool children.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/13285
Тип вмісту: Article
Розташовується у зібраннях:Педагогічний часопис Волині, 2017, № 2(5)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
21-26.pdf1,19 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.