Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/12877
Назва: Музичий менеджмент і маркетинг: робоча програма вибіркової навчальноїдисципліни
Автори: Ігнатова, Лариса
Ihnatova, Larysa
Бібліографічний опис: Ігнатова Л. Музичий менеджмент і маркетинг: робоча програма вибіркової навчальноїдисципліни / Л. Ігнатова; Волинськ. нац. ун-т ім. Лесі Українки , інститут мистецтв , кафедра історії, теорії мистецтв та виконавства. – Луцьк : Волинськ. нац. ун-т ім. Лесі Українки, 2013. – 13 с.
Дата публікації: 2013
Дата внесення: 3-лип-2017
Видавництво: Волинський національний університет ім. Лесі Українки
Теми: музичний менеджмент
зміст управлінської діяльності
шоу-бізнес
Короткий огляд (реферат): Курс «Музичного менеджменту і маркетингу» розглядається як складова менеджменту соціокультурної діяльності і загального менеджменту, а також він орієнтований на вивчення такого явища як шоу -бізнес, що належить одночасно і до комерційної, економічної сфери діяльності.
Опис: Робоча ирограма навчальної дисципліни «Музичний менеджмент і маркетинг» для студентів спеціальності 7.02020401 «Музичне мистецтво»
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/12877
Тип вмісту: Training program
Розташовується у зібраннях:Навчально-методичні матеріали (FKiM)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
menedzhment_spec.pdf1,02 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.